Mestarikustannus hirmutab kliente

Klientide püüdmisest on märgatavalt raskem nende hoidmine, milleks mõtleb enamik firmasid välja üha enam ostma meelitavaid soodustusi, mänge ja võiduvõimalusi.

Soome firma Mestarikustannus OY otsustas aga oma võrku püütud kliendid külma dushiga üle valada. Olen üks paljudest, kes leidis oma postkastist võlgade sissenõudmise firma Intrum Justitia kirja, milles nõutakse kümne päeva jooksul võla tasumist firmale Mestarikustannus OY. Mittereageerimise korral ähvardatakse nimi avalikustada Internetis ning suisa kohtusse pöörduda. Mitte ühtegi rida selle kohta, millega Mestarikustannus tegeleb ja millist toodet või teenust olen temalt saanud. Kirjas on küll arve kuupäev, kuid hiljem, Intrum Justitiaga ühendust võttes, selgub, et sel päeval andis Soome firma oma nõuded võlgade sissekasseerijale üle, mitte ei tekkinud minu väidetav võlg.

Kirjas on ka tasumiseks määratud summa, kuid alles järelepärimisel tuleb välja, et selle 543 krooni eest on koguni kolm korda, kusjuures iga kord kolm paketti toiduretsepte Kiiresti ja Maitsvalt saadetud.

Oletame, et need saadetised on tõepoolest kliendini jõudnud ja klient on ise süüdi, et poolteise aasta taguseid tshekke ei ole alles hoidnud. Hämmastav on aga firma äriidee saata kliendiga tingimustes kokku leppimata nii palju oma kaupa ja siis veel võlanõudefirma kaela.

Innukamad Mestarikustannuse kliendid kaebasid tarbijakaitseametisse, kes tegi Soome firmale protokolli, sest lepingu vorm ei olnud korrektne. Tarbijakaitseameti teenuste järelevalve osakonna juhtaja Peeter Ühtegi sõnul lubas firma, kelle kohta laekus paarkümmend avaldust, end parandada.

Tulvil negatiivseid emotsioone, tasusin Mestarikustannusele nõutud 543 krooni ja mõtlesin, et ei soovi kunagi enam selle firma kliendiks saada, mine tea, kui suur summa järgmine kord võib mängu tulla. Oleksin oodanud, et Soome firma kutsub kõik ebakorrektsed nõuded tagasi, nagu seda teevad firmad, kes hoolivad kliendi rahulolust enam kui kiirest tulust.

Hetkel kuum