Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Põud ja ikaldus välireklaamiturul
T Meedial on maanteede ääres 45 tahvlit, enamasti tühjad. Expoplakat reklaamib linnades iseennast. Agromeedia kuuesajast valgest pallist on paljud põldudele laiali pillutud. iO Outdoor Media laos ootavad valgusreklaamikastid.
Murphy: miski pole võimatu inimesele, kes ei pea seda ise tegema.
Agromeedia üks omanikke Tommy Biene: «Kiuslik huvi meie tühjade pallide vastu. Meil olid teatud kokkulepped kliendiga eksklusiivsuse suhtes ja uute lepingute sõlmimine jäi reklaamituru sesoonsesse madalseisu perioodi.»
T Meedia juhatuse esimees Arvo Nõges: «Reklaamimüük on kannatanud, sest meil pole olnud püsivat strateegiat. Agentuuride kaudu on müümine edukamalt läinud.»
iO Outdoor Media juhatuse esimees Marco Rüütel: «Prismareklaamid vahetavad kolme pilti, ühel tablool on vaid üks pilt ees.»
Murphy: kui miski saab untsu minna, siis ta ka läheb.
T Meedia: «Ei saa öelda, et oleks head ajad, ikka halvemad. Poolteist aastat oleme tegutsenud. Loeme seda firma käivitamiseks.»
iO Outdoor Media: «On olnud paremaid aegu, läbi lillede öeldes.»
Expoplakati juhatuse esimees Andres Paluste: «Muud meediumid pole maksustatud. Me maksame praegu 40 protsenti ja uue reklaamimäärusega Tallinnas 67 protsenti lepingusummast. Aga hinda tõsta me ei saa.»
Baltic Media Facts (BMF), Margo Veskimägi: «Selle aasta märksõnaks on valimised.»
AaSass TK tegevdirektor Viimar Lindau: «Aasta algusega võrreldes on nänni valmistamine vähenenud poole võrra. Nüüd vist inimesed tulevad puhkuselt tagasi, nokivad nina ja hakkavad tellima.»
Murphy: Miski pole ea-les nii halb, et ei saaks halvemaks minna.
Expoplakat: «Kui Agromeedia tuli oma pallidega, oli see üllatuslik. Aga klient tahaks näidata oma ilusat jäätist.»
Agromeedia: «Igal asjal on oma koht. Keegi ei taha traktoriga teatris käia.»
T Meedia: «Olen praegu Hispaanias, kliendid peaks ka siia tooma. Maanteede ääres on kaheksa korda rohkem plakateid.»
iO Outdoor Media: «Hind on loomulikult madalamaks läinud. Kasutame reserve, et vee peal püsida.»
Expoplakat: «Reklaamituru kasvu pole ette näha, samal ajal konkurents on tihenenud.»