Madli Zobel • 26 august 1999

Põud ja ikaldus välireklaamiturul

T Meedial on maanteede ääres 45 tahvlit, enamasti tühjad. Expoplakat reklaamib linnades iseennast. Agromeedia kuuesajast valgest pallist on paljud põldudele laiali pillutud. iO Outdoor Media laos ootavad valgusreklaamikastid.

Murphy: miski pole võimatu inimesele, kes ei pea seda ise tegema.

Agromeedia üks omanikke Tommy Biene: «Kiuslik huvi meie tühjade pallide vastu. Meil olid teatud kokkulepped kliendiga eksklusiivsuse suhtes ja uute lepingute sõlmimine jäi reklaamituru sesoonsesse madalseisu perioodi.»

T Meedia juhatuse esimees Arvo Nõges: «Reklaamimüük on kannatanud, sest meil pole olnud püsivat strateegiat. Agentuuride kaudu on müümine edukamalt läinud.»

iO Outdoor Media juhatuse esimees Marco Rüütel: «Prismareklaamid vahetavad kolme pilti, ühel tablool on vaid üks pilt ees.»

Murphy: kui miski saab untsu minna, siis ta ka läheb.

T Meedia: «Ei saa öelda, et oleks head ajad, ikka halvemad. Poolteist aastat oleme tegutsenud. Loeme seda firma käivitamiseks.»

iO Outdoor Media: «On olnud paremaid aegu, läbi lillede öeldes.»

Expoplakati juhatuse esimees Andres Paluste: «Muud meediumid pole maksustatud. Me maksame praegu 40 protsenti ja uue reklaamimäärusega Tallinnas 67 protsenti lepingusummast. Aga hinda tõsta me ei saa.»

Baltic Media Facts (BMF), Margo Veskimägi: «Selle aasta märksõnaks on valimised.»

AaSass TK tegevdirektor Viimar Lindau: «Aasta algusega võrreldes on nänni valmistamine vähenenud poole võrra. Nüüd vist inimesed tulevad puhkuselt tagasi, nokivad nina ja hakkavad tellima.»

Murphy: Miski pole ea-les nii halb, et ei saaks halvemaks minna.

Expoplakat: «Kui Agromeedia tuli oma pallidega, oli see üllatuslik. Aga klient tahaks näidata oma ilusat jäätist.»

Agromeedia: «Igal asjal on oma koht. Keegi ei taha traktoriga teatris käia.»

T Meedia: «Olen praegu Hispaanias, kliendid peaks ka siia tooma. Maanteede ääres on kaheksa korda rohkem plakateid.»

iO Outdoor Media: «Hind on loomulikult madalamaks läinud. Kasutame reserve, et vee peal püsida.»

Expoplakat: «Reklaamituru kasvu pole ette näha, samal ajal konkurents on tihenenud.»

Hetkel kuum