T Meedial on maanteede ääres 45 tahvlit, enamasti tühjad. Expoplakat reklaamib linnades iseennast. Agromeedia kuuesajast valgest pallist on paljud põldudele laiali pillutud. iO Outdoor Media laos ootavad valgusreklaamikastid.
Murphy: miski pole võimatu inimesele, kes ei pea seda ise tegema.
Agromeedia üks omanikke Tommy Biene: «Kiuslik huvi meie tühjade pallide vastu. Meil olid teatud kokkulepped kliendiga eksklusiivsuse suhtes ja uute lepingute sõlmimine jäi reklaamituru sesoonsesse madalseisu perioodi.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
T Meedia juhatuse esimees Arvo Nõges: «Reklaamimüük on kannatanud, sest meil pole olnud püsivat strateegiat. Agentuuride kaudu on müümine edukamalt läinud.»
iO Outdoor Media juhatuse esimees Marco Rüütel: «Prismareklaamid vahetavad kolme pilti, ühel tablool on vaid üks pilt ees.»
Murphy: kui miski saab untsu minna, siis ta ka läheb.
T Meedia: «Ei saa öelda, et oleks head ajad, ikka halvemad. Poolteist aastat oleme tegutsenud. Loeme seda firma käivitamiseks.»
iO Outdoor Media: «On olnud paremaid aegu, läbi lillede öeldes.»
Expoplakati juhatuse esimees Andres Paluste: «Muud meediumid pole maksustatud. Me maksame praegu 40 protsenti ja uue reklaamimäärusega Tallinnas 67 protsenti lepingusummast. Aga hinda tõsta me ei saa.»
Baltic Media Facts (BMF), Margo Veskimägi: «Selle aasta märksõnaks on valimised.»
AaSass TK tegevdirektor Viimar Lindau: «Aasta algusega võrreldes on nänni valmistamine vähenenud poole võrra. Nüüd vist inimesed tulevad puhkuselt tagasi, nokivad nina ja hakkavad tellima.»
Hetkel kuum
Kvartaalse väljamaksega võlakirju saab märkida 11. novembrini
Artikkel jätkub pärast reklaami
Murphy: Miski pole ea-les nii halb, et ei saaks halvemaks minna.
Expoplakat: «Kui Agromeedia tuli oma pallidega, oli see üllatuslik. Aga klient tahaks näidata oma ilusat jäätist.»
Agromeedia: «Igal asjal on oma koht. Keegi ei taha traktoriga teatris käia.»
T Meedia: «Olen praegu Hispaanias, kliendid peaks ka siia tooma. Maanteede ääres on kaheksa korda rohkem plakateid.»
iO Outdoor Media: «Hind on loomulikult madalamaks läinud. Kasutame reserve, et vee peal püsida.»
Expoplakat: «Reklaamituru kasvu pole ette näha, samal ajal konkurents on tihenenud.»