• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telemängumeistrite edu

    «Selleks, et teha head saadet, on vaja head professionaalset meeskonda,» räägib Highstar Productionsi müügidirektor Roland Kirss. «Me töötame ühe rühmaga, vähesed vahetuvad.»
    Kolm aastat tagasi alustasid produtsent Kaupo Karelson, rezhissöör Rando Pettai ja Kirss sellest, et nende loodud firma Highstar hakkas tegema populaarse ingliskeelse saate «Price is right» kohalikku varianti, mängu «Kuum hind» Emil Rutiku juhtimisel.
    Sel aastal astub Highstar uude hooaega kaheksa saatega. Üks neist on populaarsustabelis teisel kohal olev «Reisile sinuga». Samuti toob firma teleturule kaks oma projekti.
    Sügisest on Eesti Televisiooni eetris uus, Highstari meeskonna oma idee põhjal tehtud teadus- ja tehnoloogiasaade «Noova», mis on Karelsoni sõnul midagi Discovery ja CNNi uudiste vahepealset. «Oleme uhked, et saade on meie välja mõeldud,» lausub Karelson, rahulolu näol. «Sellist saadet veel turul ei ole.» Uus saade on veel juhita, sest Daniel Vaarik, kes produtsendi nägemuse kohaselt pidi saama «Noova» saatejuhiks, läks hoopis rahandusministeeriumi tööle.
    Highstari teine tegevusala on telereklaamide tootmine. Reklaam ja meelelahutus ühinevad septembris eetrisse minevas saates «Emili köök», mille juhiks on Emil Rutiku. «Idee tuli Emili poolt,» kinnitab Roland Kirss, kes on veendunud, et Rutiku juuresolek köögis garanteerib uuele kokasaatele edu. «Pärast hakkame sellele saatele ise litsentsi müüma,» räägib Kirss.
    40 saates valmistavad «Emili köögi» külalised roogasid ja teevad samal ajal viiele firmale reklaami nende toodangut kasutades. «Huvitav, aga mitte keeruline roog ja 150 krooni eest toiduaineid,» seletab Kirss saate põhimõtteid. Koos Emiliga tegutsevad kahes köögis kas professionaalsed kokad või lihtsalt huvitavad inimesed, kellele meeldib süüa teha.
    Karelson ütleb, et Highstar tegi endale reklaami, kui võitis selle aasta Eesti eurolaulu videoklipi tegemise konkursi. «Kui tavaliselt maksab üks video 200 000 krooni, siis Evelin Samueli ja Camille'i video eelarve oli vaid 25 000 krooni. See oli terve tiimi töö,» lausub ta. «Keegi meist ei saanud selle eest raha, kuid saime kuulsaks.»
    Saadetest tulevast rahast tele-ettevõtjad veel ei räägi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Raadiohitid: hinnatõusust ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.