• OMX Baltic0,19%300,58
  • OMX Riga−0,28%890,47
  • OMX Tallinn−0,17%2 065,14
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • OMX Baltic0,19%300,58
  • OMX Riga−0,28%890,47
  • OMX Tallinn−0,17%2 065,14
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • 28.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV meelitab nooremaid

TV3 arendusdirektor Antero Laanela nentis, et telereklaamiturul pole ETV kohalolekut veel tunda, kuigi nad on mitu kuud tegutsenud. «Praeguse auditooriumiga on neil väga raske reklaami müüa, sest kampaaniad on eelkõige suunatud noorematele inimestele,» selgitas ta.
BMFi tele- ja raadiopäevikute andmeil on ETV vaatajaskonnas vanemate inimeste osakaal oluliselt suurem kui elanikkonnas ning laste ja noorte osakaal väiksem. Seepärast peab ETV reklaami müüa soovides võitma omale rohkem massauditooriumi.
ETV-le ei maksa «Ämblikmeest» ja muud sellist kraami noorte meelitamiseks pakkuma hakata, ütles Eesti Raadio meedianõunik Kersti Raudam.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Jälgime kvaliteedi ja mitmekesisuse printsiipe,» kinnitas ETV peadirektor Toomas Lepp. «Ka meie detektiivifilmid pole juhuslikult valitud.»
ETV turuosa on langenud poolteise aastaga 18%, kuid programmile antud hinnang ei ole otseselt seotud vaatajate arvuga, täpsustas Raudam. «Suur vaatajate arv ei tähenda veel, et programm on hea, ega eelda, et auditoorium seda kõrgelt hindab,» ütles ta.
Tele- ja raadioprogrammi kvaliteedi kõige olulisemaks näitajaks on auditooriumi hinnang, ütles Raudam, seejärel alles vaatajate-kuulajate arv ja programmi jälgimisele pühendatud aja hulk, selgitas ta.
Kersti Raudam lisas, et Eesti Raadiol on tänu selle aasta suve hakul läbi viidud arvamusuuringule olemas otsesed andmed selle kohta, kuidas auditoorium programmi hindab.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele