Eestis tegutseb küll juba ligi 40 internetipoodi, nende käibed on aga esialgu tagasihoidlikud. PC Kaubamaja direktor Meelis Tivas peab oma elektron-kaubanduse käivet veel nii väikeseks, et ei ole pidanud vajalikuks eraldi arvestust pidada.
Enamik tabelis märgitud firmasid aga kinnitab, et viimastel kuudel on ostmine hüppeliselt kasvanud. Nii ütleb näiteks Krisostomuse juht Margus Pau, et varem tuli üks tellimus iga paari päeva tagant, nüüd aga iga ühe-kahe tunni tagant.
Index Neti internetikaubanduse kuukäive on ligi 100 000 krooni, aga kuna firma alustas alles aprillis, siis kaheksa kuu kokkuvõttes jääb liidrile alla.
Microlinki turundusjuht Allan Sombri ütleb, et praegu võib ühe-kahe arvuti ost läbi OK Online'i oluliselt mõjutada kogu e-kommertsi kuukäivet. Microlinki 1999. aasta prognoos on, et MicroLinki e-kaubanduse käive on kokku 1,5 miljonit krooni. Sõltuvalt jõulumüügist võib see ka suuremaks osutuda. Näiteks juba septembris on Microlinkil elektroonilise kaubanduse käive 200 000 krooni.
Kogu Eesti internetikaubanduse käive 1999. aastal on 7--10 miljonit krooni, kusjuures internetireklaami käive on umbes sama suurusjärgus.
Ilmselt tehakse veel selgi aastal suurimad e-kaubanduse ostud väljaspool Eestit asuvatel internetisaitidel, mille aastakäive võib tulla 15--20 miljonit krooni.
Index Neti juhatuse esimees Peeter Tammoja on veendunud, et järgmisel aastal on internetikaubanduse käive ligi 1% kogu Eesti jaekaubanduse käibest, mida on võimalik interneti vahendusel müüa. Seega võib oodata 70 miljoni krooni suurust turumahtu.
Peeter Tammoja sõnul ostetakse internetipoest kõige enam olemelektroonikat, arvuteid ja raamatuid -- kaupu, mille puhul vajatakse rohkem infot või mida on tüütu kauplusest osta.