• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sponsorluse tulemused ei paista kohe pärast pangaülekannet

    Sponsorlus on persooni, inimrühma, sündmuse või muu tegevuse imago üürimine ja kasutamine kindlal turundussuhtluse eesmärgil, saades osa spondeeritava positiivsest mainest avalikkuse silmis ning kandes selle üle oma kaubamärgi lisaväärtuseks. Sponsorlus on tulemuslikkuselt võrdväärne reklaami, suhtekorralduse ja teiste turunduskommunikatsioonikanalitega.
    Erinevalt reklaamist ei kutsu sponsorlus «avalikult» ostma, sponsorluse eesmärk on ennekõike positiivse imago loomine juba tunnustatud persooni, sündmuse või muu tegevuse kaudu. Samas ei tasu sponsortegevuse tulemusi kohe pärast pangaülekannet ootama hakata, sest erinevalt reklaami mõjust, mille tulemuslikkust saab mõõta kampaania lõppedes, on sponsorluse tulemused nähtavad alles mõne aja möödudes, kuid nad on tihti püsivamad.
    Vaatamata sponsorluse tagasihoidlikele eelarvetele ning tihtipeale märkamatute sponsorlogode esitlusele on rahvusvahelise sponsorluskontserni ISL tehtud uuringu «Sponsortest Tracking Survey» kohaselt sponsorprogrammid spontaanse tuntuse loomisel tihtipeale kolm-neli korda efektiivsemad kui tavalised reklaamikampaaniad.
    Sponsorlus võib olla sündmusekeskne või hoopis kestev tegevus, näiteks mitmeid aastaid kestev leping mõne sportlase, kultuuritegelase või muudmoodi oma saavutustega positiivselt avalikkuses silma paistnud persooni toetamiseks.
    Spondeerimine annab võimaluse pakkuda klientidele ja teistele sidusrühmadele elamusi ning emotsioone, mida reklaam ei tekita. Kuid iga suhtlusega kaasneb vastukaja, kommunikatsioonile järgneb reaktsioon.
    Sponsorlus on tihedalt seotud suhtekorraldustegevusega. Võib-olla kehtib siingi trend, mis on omane kogu turunduskommunikatsiooni arengule -- mida efektiivsemalt ning ühendatumalt suudetakse erinevaid kommunikatsioonivõtteid omavahel siduda, seda edukam kampaania on ning seda rohkem ja kvaliteetsemat tagasisidet on oodata.
    Sponsorlusobjekti valikul on vaja jälgida objekti imago ning ka sihtrühmade sobivust toote või firmaga. Näiteks Hennessy konjakiga ei oleks efektiivne spondeerida rahvatantsu või on lausa ebaeetiline spondeerida mõnd lasteorganisatsiooni või spordiüritust.
    Konkreetse persooni puhul, keda spondeeritakse, tuleb selgelt jälgida persooni imagot, seda, kellega persoon suhtleb, kuidas ta on aktsepteeritud toote või firma siht- ja sidusrühmade poolt ja kas ta näiteks ka ise konkreetset toodet tarbib.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Siim Tammer: hunt börsinahas – miks börsitehinguid iseendaga tasub vältida
Soovitan võimalusel vältida börsi kaudu tehinguid iseendaga. Sellised tehingud jäävad järelevalvele silma, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Siim Tammer asutuse blogis.
Soovitan võimalusel vältida börsi kaudu tehinguid iseendaga. Sellised tehingud jäävad järelevalvele silma, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Siim Tammer asutuse blogis.
Goldman Sachsi tulemused panid aktsia tõusma
Goldman Sachs teatas reedel, et suutis kolmandas kvartalis kasumit pea 70 protsenti kasvatada, ületades sellega suurelt ootusi. Üleüldiselt on USA pankade jaoks kolmas kvartal olnud väga tugev, vahendab Reuters.
Goldman Sachs teatas reedel, et suutis kolmandas kvartalis kasumit pea 70 protsenti kasvatada, ületades sellega suurelt ootusi. Üleüldiselt on USA pankade jaoks kolmas kvartal olnud väga tugev, vahendab Reuters.
Arco Vara juht loodab Enefitist kiiret kasumit
Kinnisvaraarendaja Arco Vara tegevjuht Miko-Ove Niinemäe tõdes, et osales väikeses mahus Enefit Greeni IPO-l, kuid neljakordne ülemärkimine tuli talle vaatamata soodsatele oludele üllatusena. Niinemäe näeb, et investorite arvu kasv on kasulik kõigile.
Kinnisvaraarendaja Arco Vara tegevjuht Miko-Ove Niinemäe tõdes, et osales väikeses mahus Enefit Greeni IPO-l, kuid neljakordne ülemärkimine tuli talle vaatamata soodsatele oludele üllatusena. Niinemäe näeb, et investorite arvu kasv on kasulik kõigile.
55 miljonit elektrihindade korvamise kavast läheks ettevõtetele
Valitsuskoalitsiooni otsus elektri hinnatõusu korvata on segu ettevõtluse ja kodumajapidamiste subsiidiumitest, ettevõtetele läheb projektist tõenäoliselt ligikaudu 55 miljonit eurot.
Valitsuskoalitsiooni otsus elektri hinnatõusu korvata on segu ettevõtluse ja kodumajapidamiste subsiidiumitest, ettevõtetele läheb projektist tõenäoliselt ligikaudu 55 miljonit eurot.