3 november 1999

Sirvimissüsteem jätab firmast korrektse mulje

Sirvimissüsteem võimaldab kiiresti leida vajaliku info ning säästab pabereid sagedasel kasutamisel kapsaks muutumast.

Aktsiaseltsi Maksi Bürootarbed juhataja Mati Maksingu sõnul on sirvimissüsteemid otstarbekad alati, kui info on vaja kiiresti ja esinduslikult kättesaadavaks muuta. See aitab kliendil pakutavat näha ning teenindajal kiiresti õiget materjali leida. Näiteks võib tuua kogu teenindussfääri -- hotelli fuajee, postiasutused, raviasutused, reisibürood ja kõikvõimalikud registratuurid.

«Lisaks kiirusele on süsteemil teinegi kasulik omadus,» kinnitab Mati Maksing, «nimelt kaitseb see väljapandud materjale. Näiteks reisibüroo, mis müüb pidevalt 20 reisi, peaks ilma sirvimissüsteemita oma pabereid pidevalt uuendama, sest juba paari päeva jooksul jätavad need räsitud mulje.»

Büroomaailma Liivalaia kaupluse juhataja asetäitja Tiina Terno ütleb, et lisaks teenindussfäärile aitab toode tõsta efektiivsust ka teistes valdkondades. Nii näiteks võiksid süsteemi kasutada arvutisisestajad.

Kvaliteedist lähtuvalt soovitab aktsiaseltsi Maksi Bürootarbed juhataja osta sirvimissüsteemi, mis seisab kindlalt paigal. Ka siis, kui palju lehti korraga pöörata, ei tohi süsteem kõikuma hakata, ütleb Mati Maksing.

Ka Tiina Terno sõnul ei pea näiteks tavalisest plastmassist toode kaua vastu, samuti peaks jälgima kiletaskute läbipaistvust. Igal juhul ei tohiks kiletaskute materjal läikida. Vastu peegeldava kile alt on kliendil ebamugav lugeda. «Toote paigutamisel peaks arvestama, et selle ümbruses oleks piisavalt ruumi ning see ka kliendile silma paistaks,» ütleb Tiina Terno.

Vt. ka Ülevaade sirvimissüsteemi aluste hindadest

Autor: Sigrid Kaasik

Hetkel kuum