Oktoober oli tänavu müügitulemustelt teine kuu, võrreldes septembriga tõusis uute sõiduautode läbimüük saja auto võrra. Koos tarbesõidukite müügiga jäi tuhandest puudu vaid 41 autot.
Oma tubli panuse andsid kahe Mazdade müüja tihe rebimine turu pärast ning kolm suuremat eksporditehingut. Kommest Auto 32 diiselmootoriga Peugeot 206, Amserv Auto 32 Toyota Avensist ja Korea Auto 23 Hyundai Lantrat-Sonatat kergitasid läbimüüki 130 auto võrra, kuid augustikuu (133) ekspordinumbrit siiski ei ületatud.
Eestisse jäänud masinate arv on kasvanud tasapisi iga kuuga ning AS Esma Auto ja AS Vilojetti sooduskampaaniad on tõstnud eestlaste soosituimaks autoks Mazda 323.
Sammu tagasi astus Honda, peamine põhjus «rahvamaasturi» CR-V tarneraskused. Uut partiid ootas Veho Eesti novembriks, kuid esialgsetel andmetel ei ole uusi maastureid loota enne detsembrit. Samuti müüdaks Hondat tõenäoliselt rohkem, kui Civicul oleks pakkuda ökonoomset diiselmootorit. Mida aga pole, seda pole ja sama häda kimbutab üsna paljusid automüüjaid.
Mahtuniversaalide läbimüügis hüppas esimeseks oktoobri alguses turule jõudnud Opel Zafira, mida müüdi rohkem kui mõni nädal varem saabunud Mazda Premacyt ja veidi suuremat Mazda MPV-d kokku. Maasturite osas on juhtohjad jätkuvalt Nissan Patroli käes ja seda osalt tänu päästeameti suurostule. Samuti püsib vankumatu liidrina tarbesõidukite turul Peugeot Partner. Täpselt nagu Peugeot 206 puhul, on ka siin ökonoomne diiselmootor just see, mis sunnib inimesi otsustama selle väikekaubiku kasuks.