• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.11.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hyundai pistab rinda Volvoga

Hyundai uus suur-keskklassi sedaan XG loodab leida omanikke nende seast, kes ihkavad endale Volvo S80, kuid rahast jääb puudu «tühine» sada tuhat krooni.
Hyundai XG on mahutavuselt, mugavuselt ja varustustasemelt S80ga paljuski võrreldav. Ka välimuses võib leida ühiseid jooni, eriti külgvaates -- mõlemal jookseb esitiivast kuni taha välja järsu nurgaga rant. XG tagaosa on rohkem allapoole suunatud kui Volvol, samuti pole kahel autol palju ühist eest- ja tagantvaates.
Mootoreid paigaldatakse XG-le kahte tüüpi: 2,5 ja 3,0, mõlemad on 24 klapiga ning suudavad oma 163 või 192 hobujõuga suure-keskklassi kerega autot ilma vaevata edasi liigutada ja kiirendada 100 km-ni/h alla 10 sekundi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadaval on ka uued automaatkäigukastid, millele on lisatud H-matic süsteem, mis võimaldab juhil valida, kas vahetada käike ise või lasta seda teha autol.
Varustustase on selle klassi autole igati kohane. Olemas on nii ABS kui ka libisemisvastane süsteem TCS ja automaatne kliimaseade koos õhu kvaliteedi kontrollsüsteemiga AQS. Viimane otsustab ise sõltuvalt õhu puhtusest, kas võtab õhku väljast või salongist. Salongis on kasutatud ohtralt puiduimitatsiooni, esiistmeid saab reguleerida elektriliselt ning talletada mällu nii istme, rooli kui ka peeglite asendi. Auto on varustatud nelja turvapadjaga.
XG pole ainus uudis, mis Hyundail pakkuda on. Suuremad või väiksemad muudatused tegi läbi peaaegu kogu mudelivalik. Uuenenud on Sonata, Accent, Atos ja teised mudelid. Tehas on välja töötanud ka seitsmekohalise minimahtuniversaali Trajet XG, mida aga vähemalt lähiajal pole Eestisse oodata. Ülejäänud mudelite kättesaamisega ei tohiks probleemi tekkida. Kui sobivat autot ei leidu salongis või vahelaos, läheb selle kättesaamisega aega kuni neli kuud.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele