• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Aasta tegijad valdavalt õlled

    Tänavu aasta tulemuslikumad turundusteod on seotud õlle, side ja valimistega.
    Turunduskeskus ja Marketingi Instituut korraldavad sellel aastal esimest korda parima turundusteo valimise. Otsus küpseb 800 Eesti turundus-, müügi- ja tegevjuhi küsitlemise tulemusel. Teise vooru sõelale on jäänud viis 1999. aastal silma paistnud tegu, millest parim kuulutatakse välja detsembri alguses.
    Tegija:- Radiolinja Eesti AS
    Idee:- tooteidee ja kampaania sõnum pärineb Radiolinja Eestist, toote nimi ja turukommunikatsiooni ülesehitus reklaamibüroolt Kontuur Leo Burnett.
    Eesmärk:- turuosa suurendamine, uute klientide võitmine. Radiolinja brändi emotsionaalsete väärtuste arendamine ja rõhutamine uue toote kaudu.
    Kulutused:- kampaania kulutused on kokku 1,8 mln, reklaamikontaktihind 3,9 krooni.
    Tulemus:- käesoleva aasta müügiprognoos ületati juba kolmandal nädalal. Enam kui 50% uutest klientidest on valinud Pointi. Reklaamitulemused (reklaami märgatavus jne) veel puuduvad, kuna kampaania kestab novembri lõpuni.
    Tegija:- Saku Õlletehas
    Idee:- algataja on Saku Õlletehase juhatuse esimees Cardo Remmel.
    Eesmärk:- müüa 1999. aastal Saku on Ice'i kokku 1 mln liitrit.
    Kulutused:- ei avalda
    Tulemus:- praeguseks on kokku müüdud Saku on Ice'i ligi 3 mln liitrit, kusjuures toote kogumüük esimese kolme kvartali jooksul oli 2,7 mln liitrit.
    Tegija:- Sinebrychoff Eesti AS
    Idee:- silopallide kasutamise idee pärineb ASilt Agromeedia.
    Eesmärk:- saavutada võimalikult suur kontaktide arv. Olla uudne ja huvitav ning väärtustada kampaaniat ka suhtekorralduse kaudu.
    Kulutused:- Koffi silopallide reklaamikontakti maksumus on arvestuslikult 16 senti.
    Tulemus:- kampaania reklaamikontaktiarv oli ligi 1/3 Eesti elanikkonnast. Sinebrychoff Eesti peab seda erakordselt heaks tulemuseks. Kampaania tekitas ajakirjanduses positiivset vastukaja.
    Tegija:- AS Tartu Õlletehas
    Idee:- valmis mitu aastat. Kõrvalelemendina kasutusel olnud kaubamärksai nüüd peaelemendiks. A.Le Coqi kaubamärk on juba kolm aastat registreeritud.
    Eesmärk:- tutvustada tarbijale uut kaubamärki ja luua A.Le Coqile kõige parema maitsega õlle maine Eestis. Sellega seoses tõsta Tartu Õlletehase turuosa kodumaiste õlletootjate hulgas 1999. a alguse 13 protsendilt aasta lõpuks 20-le.
    Kulutused:- 6,5 mln kr
    Tulemus:- A.Le Coq saavutas kolme kuuga 67protsendise tuntuse. Tarbijad kiidavad A.Le Coq Premiumi head maitset. Tartu Õlletehase turuosa tõusis oktoobriks 26,8 protsendini.
    Tegija:- Keskerakond
    Idee:- töörühma juhatuse liik-med Edgar Savisaar, Peeter Kreitzberg ja reklaamifirma Idea AD esindaja Paavo Pettai.
    Eesmärk:- võita 1999. aasta riigikogu valimised, saavutada vähemalt 100 000 häält.
    Kulutused:- valimiskampaania maksis rohkem kui 7 mln krooni
    Tulemus:- 28 kohta parlamendis (Eesti ajaloos suurim ühele parteile kuulunud kohtade arv riigikogus). Saadi 114 00 häält.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
National Geographic muudab Eestis oma ilmumise põhimõtteid
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.
Riigikohus kaitseväe polügoonist: maaomanik tulnuks kaasata
Riigikohus tunnistas õigusvastaseks Soodla harjutusvälja loomist puudutanud valitsuse korralduse, sest menetlusse ei kaasatud maaomanikku, kelle kinnistu asub keset harjutusvälja. Samas jättis kohus korralduse tühistamata, sest omaniku kaasamine poleks lõppotsust muutnud.
Riigikohus tunnistas õigusvastaseks Soodla harjutusvälja loomist puudutanud valitsuse korralduse, sest menetlusse ei kaasatud maaomanikku, kelle kinnistu asub keset harjutusvälja. Samas jättis kohus korralduse tühistamata, sest omaniku kaasamine poleks lõppotsust muutnud.