Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Aasta tegijad valdavalt õlled

    Tänavu aasta tulemuslikumad turundusteod on seotud õlle, side ja valimistega.
    Turunduskeskus ja Marketingi Instituut korraldavad sellel aastal esimest korda parima turundusteo valimise. Otsus küpseb 800 Eesti turundus-, müügi- ja tegevjuhi küsitlemise tulemusel. Teise vooru sõelale on jäänud viis 1999. aastal silma paistnud tegu, millest parim kuulutatakse välja detsembri alguses.
    Tegija:- Radiolinja Eesti AS
    Idee:- tooteidee ja kampaania sõnum pärineb Radiolinja Eestist, toote nimi ja turukommunikatsiooni ülesehitus reklaamibüroolt Kontuur Leo Burnett.
    Eesmärk:- turuosa suurendamine, uute klientide võitmine. Radiolinja brändi emotsionaalsete väärtuste arendamine ja rõhutamine uue toote kaudu.
    Kulutused:- kampaania kulutused on kokku 1,8 mln, reklaamikontaktihind 3,9 krooni.
    Tulemus:- käesoleva aasta müügiprognoos ületati juba kolmandal nädalal. Enam kui 50% uutest klientidest on valinud Pointi. Reklaamitulemused (reklaami märgatavus jne) veel puuduvad, kuna kampaania kestab novembri lõpuni.
    Tegija:- Saku Õlletehas
    Idee:- algataja on Saku Õlletehase juhatuse esimees Cardo Remmel.
    Eesmärk:- müüa 1999. aastal Saku on Ice'i kokku 1 mln liitrit.
    Kulutused:- ei avalda
    Tulemus:- praeguseks on kokku müüdud Saku on Ice'i ligi 3 mln liitrit, kusjuures toote kogumüük esimese kolme kvartali jooksul oli 2,7 mln liitrit.
    Tegija:- Sinebrychoff Eesti AS
    Idee:- silopallide kasutamise idee pärineb ASilt Agromeedia.
    Eesmärk:- saavutada võimalikult suur kontaktide arv. Olla uudne ja huvitav ning väärtustada kampaaniat ka suhtekorralduse kaudu.
    Kulutused:- Koffi silopallide reklaamikontakti maksumus on arvestuslikult 16 senti.
    Tulemus:- kampaania reklaamikontaktiarv oli ligi 1/3 Eesti elanikkonnast. Sinebrychoff Eesti peab seda erakordselt heaks tulemuseks. Kampaania tekitas ajakirjanduses positiivset vastukaja.
    Tegija:- AS Tartu Õlletehas
    Idee:- valmis mitu aastat. Kõrvalelemendina kasutusel olnud kaubamärksai nüüd peaelemendiks. A.Le Coqi kaubamärk on juba kolm aastat registreeritud.
    Eesmärk:- tutvustada tarbijale uut kaubamärki ja luua A.Le Coqile kõige parema maitsega õlle maine Eestis. Sellega seoses tõsta Tartu Õlletehase turuosa kodumaiste õlletootjate hulgas 1999. a alguse 13 protsendilt aasta lõpuks 20-le.
    Kulutused:- 6,5 mln kr
    Tulemus:- A.Le Coq saavutas kolme kuuga 67protsendise tuntuse. Tarbijad kiidavad A.Le Coq Premiumi head maitset. Tartu Õlletehase turuosa tõusis oktoobriks 26,8 protsendini.
    Tegija:- Keskerakond
    Idee:- töörühma juhatuse liik-med Edgar Savisaar, Peeter Kreitzberg ja reklaamifirma Idea AD esindaja Paavo Pettai.
    Eesmärk:- võita 1999. aasta riigikogu valimised, saavutada vähemalt 100 000 häält.
    Kulutused:- valimiskampaania maksis rohkem kui 7 mln krooni
    Tulemus:- 28 kohta parlamendis (Eesti ajaloos suurim ühele parteile kuulunud kohtade arv riigikogus). Saadi 114 00 häält.
  • Hetkel kuum
Andi Pleskovski: tänavuse aasta hea ja halb stsenaarium büroopindade turul
Sel aastal on büroopindade turul kõige tõenäolisemad kaks stsenaariumi, millede puhul oleneb realiseerumine eelkõige arengutest majanduses, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Sel aastal on büroopindade turul kõige tõenäolisemad kaks stsenaariumi, millede puhul oleneb realiseerumine eelkõige arengutest majanduses, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Apple andis investoritele külma duši Suurim langus kuue aasta jooksul
Apple teatas suurimast tulude langusest enam kui kuue aasta jooksul ja süüdistas selles tarneprobleeme.
Apple teatas suurimast tulude langusest enam kui kuue aasta jooksul ja süüdistas selles tarneprobleeme.
USA tugev tööjõuturg pani aktsiaturud langema
Ühendriikide tööjõuturu ootamatult hea seis koos poole sajandi madalaima töötusega ehmatas täna aktsiaturud langema.
Ühendriikide tööjõuturu ootamatult hea seis koos poole sajandi madalaima töötusega ehmatas täna aktsiaturud langema.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Boroditš võitis Tallinnalt 90 000 eurot
Endine poliitik ja Tallinna Linnatranspordi juhatuse liige võitis kohtuvaidluses ettevõttega hagi, mille eest määrati talle 90 000 euro suurune hüvitis ühes viivistega.
Endine poliitik ja Tallinna Linnatranspordi juhatuse liige võitis kohtuvaidluses ettevõttega hagi, mille eest määrati talle 90 000 euro suurune hüvitis ühes viivistega.
Sõda pühkis kolmandiku Ukraina majandusest
Ukraina majandus vähenes eelmisel aastal ligikaudu 30 protsenti, võttis Soome Panga arenevate majanduste uurimiskeskus Bofit kokku Ukraina ametiasutuste esialgsed andmed.
Ukraina majandus vähenes eelmisel aastal ligikaudu 30 protsenti, võttis Soome Panga arenevate majanduste uurimiskeskus Bofit kokku Ukraina ametiasutuste esialgsed andmed.
Raadiohommikus teeme selgeks lennunduse hetkeseisu
Äripäeva raadionädala esimeses hommikuprogrammis süveneme reisilennunduse probleemidesse ning uurime, milline on eesti lennureisija lootus paremateks ühendusteks.
Äripäeva raadionädala esimeses hommikuprogrammis süveneme reisilennunduse probleemidesse ning uurime, milline on eesti lennureisija lootus paremateks ühendusteks.

Olulisemad uudised

Lagarde: ärge kahelge meie sihikindluses, me pole lõpetanud
Euroopa Keskpanga president Christine Lagarde ütles, et keskpanga otsuste jälgijad ei tohiks kahelda keskpanga sihikindluses jõuda 2% inflatsioonini.
Euroopa Keskpanga president Christine Lagarde ütles, et keskpanga otsuste jälgijad ei tohiks kahelda keskpanga sihikindluses jõuda 2% inflatsioonini.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.