Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Aasta tegijad valdavalt õlled

    Tänavu aasta tulemuslikumad turundusteod on seotud õlle, side ja valimistega.
    Turunduskeskus ja Marketingi Instituut korraldavad sellel aastal esimest korda parima turundusteo valimise. Otsus küpseb 800 Eesti turundus-, müügi- ja tegevjuhi küsitlemise tulemusel. Teise vooru sõelale on jäänud viis 1999. aastal silma paistnud tegu, millest parim kuulutatakse välja detsembri alguses.
    Tegija:- Radiolinja Eesti AS
    Idee:- tooteidee ja kampaania sõnum pärineb Radiolinja Eestist, toote nimi ja turukommunikatsiooni ülesehitus reklaamibüroolt Kontuur Leo Burnett.
    Eesmärk:- turuosa suurendamine, uute klientide võitmine. Radiolinja brändi emotsionaalsete väärtuste arendamine ja rõhutamine uue toote kaudu.
    Kulutused:- kampaania kulutused on kokku 1,8 mln, reklaamikontaktihind 3,9 krooni.
    Tulemus:- käesoleva aasta müügiprognoos ületati juba kolmandal nädalal. Enam kui 50% uutest klientidest on valinud Pointi. Reklaamitulemused (reklaami märgatavus jne) veel puuduvad, kuna kampaania kestab novembri lõpuni.
    Tegija:- Saku Õlletehas
    Idee:- algataja on Saku Õlletehase juhatuse esimees Cardo Remmel.
    Eesmärk:- müüa 1999. aastal Saku on Ice'i kokku 1 mln liitrit.
    Kulutused:- ei avalda
    Tulemus:- praeguseks on kokku müüdud Saku on Ice'i ligi 3 mln liitrit, kusjuures toote kogumüük esimese kolme kvartali jooksul oli 2,7 mln liitrit.
    Tegija:- Sinebrychoff Eesti AS
    Idee:- silopallide kasutamise idee pärineb ASilt Agromeedia.
    Eesmärk:- saavutada võimalikult suur kontaktide arv. Olla uudne ja huvitav ning väärtustada kampaaniat ka suhtekorralduse kaudu.
    Kulutused:- Koffi silopallide reklaamikontakti maksumus on arvestuslikult 16 senti.
    Tulemus:- kampaania reklaamikontaktiarv oli ligi 1/3 Eesti elanikkonnast. Sinebrychoff Eesti peab seda erakordselt heaks tulemuseks. Kampaania tekitas ajakirjanduses positiivset vastukaja.
    Tegija:- AS Tartu Õlletehas
    Idee:- valmis mitu aastat. Kõrvalelemendina kasutusel olnud kaubamärksai nüüd peaelemendiks. A.Le Coqi kaubamärk on juba kolm aastat registreeritud.
    Eesmärk:- tutvustada tarbijale uut kaubamärki ja luua A.Le Coqile kõige parema maitsega õlle maine Eestis. Sellega seoses tõsta Tartu Õlletehase turuosa kodumaiste õlletootjate hulgas 1999. a alguse 13 protsendilt aasta lõpuks 20-le.
    Kulutused:- 6,5 mln kr
    Tulemus:- A.Le Coq saavutas kolme kuuga 67protsendise tuntuse. Tarbijad kiidavad A.Le Coq Premiumi head maitset. Tartu Õlletehase turuosa tõusis oktoobriks 26,8 protsendini.
    Tegija:- Keskerakond
    Idee:- töörühma juhatuse liik-med Edgar Savisaar, Peeter Kreitzberg ja reklaamifirma Idea AD esindaja Paavo Pettai.
    Eesmärk:- võita 1999. aasta riigikogu valimised, saavutada vähemalt 100 000 häält.
    Kulutused:- valimiskampaania maksis rohkem kui 7 mln krooni
    Tulemus:- 28 kohta parlamendis (Eesti ajaloos suurim ühele parteile kuulunud kohtade arv riigikogus). Saadi 114 00 häält.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
USA aktsiaturgu suunasid esimese kvartali tulemused: Tesla tõusis, Meta langes
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Viimased päevad jooksevad kahele maksusoodustusele
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.