Mäeranna andmetel läheb näituse korraldamine maksma umbes 2 miljonit krooni. Näitusele oodatakse üle 60 eksponendi Kesk-Euroopast, Skandinaaviast ja Eestist.
«Tahame Forestry kaudu propageerida puidu kasutamisvõimalusi,» rääkis Mäerand. «Meie ühiskonnas on juurdunud arusaam, justkui peale saetööstuse muud metsatööstust polegi.» Igal kevadel Tartus toimuv metsanäitus Mets on eelkõige metsamajandusliku suunitlusega, lisas Mäerand.
Eesti Metsatööstuse Liidu aktiivne liige Forestex ostis tänavu kevadel metsanäituse Forestry kaubamärgi. «Mõtlesime, et mis me ikka seda märki riiulil hoiame, pigem üritame traditsiooni taastada,» põhjendas Mäerand.
ASi Tartu Näitused juhataja Alo Pettai ei osanud öelda, kui suureks konkurendiks Forestex nende metsanäitusele kujuneb. «Forestex on seni vaid puiduga tegelenud,» rääkis Pettai. «Näis, kuidas nad näituse korraldamisega hakkama saavad.»
Kaks kolmandikku Forestexi aktsiatest kuulub Eesti erakapitalile ja kolmandik Soome kontsernile UPN Kymmene.
Autor: ÄP