• OMX Baltic−0,33%307,62
  • OMX Riga0,88%878,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 045,65
  • OMX Vilnius0,22%1 210,79
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 1000,37%8 772,03
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • OMX Baltic−0,33%307,62
  • OMX Riga0,88%878,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 045,65
  • OMX Vilnius0,22%1 210,79
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 1000,37%8 772,03
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • 21.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

XXL.EE siirdub e-ärisse

Uuendatud internetivärav pakub klientidele aadressiraamatu, uudiste, internetiotsingu ja tasuta elektroonilise posti teenuse kõrval ka e-kommertsi koostöös Rain Lõhmuse projektiga osta.ee ja raamatupoega «Raamat postiga».
XXL.EE arendusjuht Priit Vaikmaa ennustas, et 2000. aastal peaks XXL.EE internetivärav võtma 25--40 protsenti kogu Eesti internetireklaami käibest.
«See on ebareaalne, XXL.EE näeb kena välja, kuid vajab investeeringuid ja arendamist,» lausus konkureeriva IT-firma MicroLink turundusjuht Allan Sombri.
Microlink tõi novembris turule kaubamärgi Delfi koos uuendatud internetiväravaga delfi.ee, mis on Eesti külastatavaim kodulehekülg. Praegu on delfi.ee kuukäive 500 000 krooni. Järgmise aasta jooksul peaks see number Sombri sõnul kahekordistuma.
Sombri väitel saab suurema osa internetireklaami rahast Delfi, teisel kohal on internetikataloog WWW Wärk ja kolmandal kohal on ajalehed.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele