Uuendatud internetivärav pakub klientidele aadressiraamatu, uudiste, internetiotsingu ja tasuta elektroonilise posti teenuse kõrval ka e-kommertsi koostöös Rain Lõhmuse projektiga osta.ee ja raamatupoega «Raamat postiga».
XXL.EE arendusjuht Priit Vaikmaa ennustas, et 2000. aastal peaks XXL.EE internetivärav võtma 25--40 protsenti kogu Eesti internetireklaami käibest.
«See on ebareaalne, XXL.EE näeb kena välja, kuid vajab investeeringuid ja arendamist,» lausus konkureeriva IT-firma MicroLink turundusjuht Allan Sombri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Microlink tõi novembris turule kaubamärgi Delfi koos uuendatud internetiväravaga delfi.ee, mis on Eesti külastatavaim kodulehekülg. Praegu on delfi.ee kuukäive 500 000 krooni. Järgmise aasta jooksul peaks see number Sombri sõnul kahekordistuma.
Sombri väitel saab suurema osa internetireklaami rahast Delfi, teisel kohal on internetikataloog WWW Wärk ja kolmandal kohal on ajalehed.
Autor: ÄP