• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 21.01.00, 07:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna vanalinnas parkimine võib minna neli korda kallimaks

Parkimistund vanalinnas võib kevadest maksta sada krooni, tänavate tühjendamiseks plaanib linnavalitsus vanalinna sissepääsud sulgeda tõkkepuudega ja hakata parkijaid karmimalt kontrollima, kirjutab Eesti Päevaleht.
Transpordiameti uuenduskava järgi muutuks terve vanalinn kevadest tasuliseks parklaks, kus esimesed 15-20 minutit tohib autoga priilt veeta, kuid iga edasine tund maksab umbes 100 krooni.
Positiivse uudisena hakkaks linn kinnistes parklates öösiti auto hoidmise eest küsima sümboolset hinda, et paremini töösse rakendada praegu peaaegu tühja parklat valvavad inimesed.
Transpordiameti plaani järgi maksaks Vabaduse väljaku ja Viru väljaku kinnisel parkimisalal auto hoidmine kella üheksast õhtul kuni hommikuni kolm krooni tund. Samuti kaalub linn Vabaduse väljaku parkla soodsamaks muutmist päeval, nii et 12kroonine tunnihind ei kehtiks mitte ainult esimesel parkimistunnil, vaid esimesel kahel tunnil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transpordiameti parkimise peaspetsialisti Ado Kuuse sõnul on uuenduste eesmärk muuta parkimiskord inimsõbralikumaks. 'Ega siin midagi karmimaks küll ei lähe. Päevased hinnad jäävad esialgu samale tasemele ja võib-olla ühes kohas muutuvad isegi veidi madalamaks,' tähendas ta.
Liikluskorralduskeskuse juhataja Vello Kooniku sõnul ei nõuaks vanalinna kinniseks parkimistsooniks muutmine erilisi investeeringuid. 'Me ei hakka ehitama mingeid suuri süsteeme, nagu siin varem plaaniti. Lihtsalt parkimiskohad peavad olema korras ja hea järelevalvega. Õpetame autojuhid liiklusmärke tundma,' selgitas ta.
Transpordiamet pidi võimalike parkimisuuenduste kava linnavalitsusele üle andma sel nädalal, kuid ametnike haigestumise tõttu lükkub kokkuvõtte valmimine järgmise nädala lõppu või ülejärgmise algusse.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele