• OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,27
  • OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,27
  • 24.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakterminal eitab täiendavaid kokkuleppeid

Kaks nädalat tagasi väitis Pakterminali juht Aadu Luukas Äripäevale, et lähtuvalt Eesti Raudtee ebasoodsast ja ettearvamatust tariifipoliitikast kaalub Pakterminal investeeringute lõpetamist Eestisse.
19. jaanuaril kirjutas venekeelne majandusleht Delovõje Vedomosti, et kuna Eesti Raudtee on Pakterminali survele järele andnud ja tariife soodsamaks muutnud, jätkab Pakterminal Eestisse investeerimist.
Eile ütles Pakterminali infonõunik Tommy Biene, et Delovõje Vedomostis ilmunud artikkel oli desinformeeriv. «Pärast 30. detsembrit pole tingimused enam muutunud. Raudtee ei ole meie jaoks tariife langetanud. Vastupidi, need tõusid ligikaudu 25%,» ütles Biene. «Ilmselt sai DV ajakirjanik tookord härra Luukasest valesti aru.»
Oma pressiteates kordas Pakterminal juba varem avaldatud arvamust, et tariifide järsk tõus kahjustab pikaajalises perspektiivis firma konkurentsivõimet. Samas eitas Pakterminal kategooriliselt, et avaldas Eesti Raudteele tariifide läbirääkimistel survet.
Pakterminal teatas, et läbirääkimiste käigus esitas Pakterminal Eesti Raudteele mitmeid ettepanekuid, mis oleksid parandanud nii raudtee finantsolukorda kui ka võimaldanud lahendada Eesti Raudtee ees seisvad investeerimisprobleemid. Eesti Raudtee oli osaliselt ettepanekuid ka arvesse võtnud.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 08:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele