Kaheksa Eesti üleriigilise ajalehe pealkirjade ja alapealkirjade põhjal tehtud uuringu kohaselt mainiti jaanuaris enim Hansapanga nime (19 korral).
Teiseks jäi Ühispank (14 korral) ja kolmandat-neljandat kohta jagasid Eesti Energia ja ETV (12 korral).
Hansapanga nime mainiti mullu detsembris viiel korral ja Ühispanka 11 korral.
Üldse esines firma nimesid ja kaubamärke pealkirjades kokku 218 korral, mis on peaaegu kaks korda enam kui detsembris.
Meediamonitooringufirma Observer Media Intelligence vaatles Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Estonija, Maalehe, Postimehe, Sõnumilehe, Õhtulehe ja Äripäeva olulisemaid artikleid.
Päevatoimetaja kommentaar:
<i>Hansapanga nime mainimisel mängisid kindlasti oma rolli grupi eelmise aasta majandustulemuste avaldamine. Oma panuse andsid ilmselt ka spekulatsioonid Hansapanga dividendi suuruse üle ning panga aktsia ligi 20%ne tõus börsil.
ETV pääses pealkirjadesse ettevõtte juhtimise, kahjumi ja Toomas Lepa ümber toimuvaga. Samas pole päris kindel, kas ETV puhul kehtib tsitaat klassikutelt: ka antireklaam on reklaam, ehk teisisõnu: peaasi et sinust kirjutatakse. ETV tegevusest ja usaldusväärsusest viimase kuu pealkirjad küll head muljet ei jäta.</i>