• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,1%40 041,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,13
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,1%40 041,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,13
  • 18.08.00, 08:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Firmade veebiküljed on lapsekingades

Konsultatsioonifirma Turundusnõukoda viis juulikuus läbi uuringu, millest selgus, et ettevõtte koduleheküljed on igavad ja liigselt ettevõttele orienteeritud, kirjutab Postimees.
Uuringu tulemusel selgus, et 29 protsendil ettevõtetest on oma võrgulehekülg, 8% on lehekülg valmimas ning 20% on kodulehekülg plaanis. 92% juhtudest lõppes domeeninimi tähelühendiga '.ee'.
Keeleliselt kasutab 67% ettevõtetest koduleheküljel vaid eesti keelt, 18% kasutas eesti ja inglise keelt. Intranetti omab 38% küsitletud ettevõtetest ning 1% plaanib seda lähitulevikus juurutada. Suuremal osal ettevõtetest on siiski ülilihtsad lahendused, mis rahuldavad vaid hädavajalikke nõudmisi.
Turundusnõukoja tegevdirektori Ahti Kurise sõnul iseloomustab Eesti ettevõtete lehekülgi suur staatilisus ning ettevõttele orienteeritus. Kodulehekülgi kasutatakse valdavalt vaid ühesuunaliseks info jagamiseks. 80% lehekülge omavatest ettevõtetest on rakendanud oma võrgulehekülje firma tutvustamise teenistusse ning vaid 14% ettevõtetest tutvustab seal ka pakutavaid tooteid ja teenuseid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uuringu käigus küsitleti 220 ettevõtet, kellelt uuriti, kas ja miks on neil olemas või miks puudub oma kodulehekülg ja intranet (sisevõrk). Lisaks uuriti ka kavatsusi, milleks nad tulevikus oma kodulehekülge või intranetti kasutama hakkavad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele