• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,66%6 643,74
  • DOW 300,39%46 197,05
  • Nasdaq 1%22 484,17
  • FTSE 1000,34%9 239,65
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,03
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,66%6 643,74
  • DOW 300,39%46 197,05
  • Nasdaq 1%22 484,17
  • FTSE 1000,34%9 239,65
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,03
  • 31.08.00, 08:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti sadamate suurim konkurent on Peterburi

Venemaa-suunaliste kaubavedudega tegelevad laevafirmad eelistavad soodsamate tariifide tõttu Tallinnale jätkuvalt Peterburi sadamat, kirjutab Postimees. ASi Eesti Merelaevandus direktori asetäitja Viktor Palmet ütles, et Peterburis on lisaks soodsamatele hindadele ka mugavam võimalus kaupu raudteega edasi toimetada, mis võib Eesti kaudu veetavate konteinerite arvu juurdekasvu vähendada. Kaubavedu Eesti kaudu läänest itta on samuti kasvanud, kuid mitte olulisel määral. 'Viimastel kuudel on märgata kaubalaevade suurenenud täituvust Tallinna ja Helsingi vahel, on teravnenud ka konkurents laevafirmade vahel,' ütles Palmet. Tänavu esimese nelja kuuga suurenes Tallinna sadamat läbivate konteinervedude maht 21 protsendi võrra. Financial Timesi andmetel on üha areneva maailmakaubanduse ja kasvava naftanõudluse survel suurte kaubalaevade hinnamäär hetkel viimase 30 aasta kõrgeim.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele