Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pariis pakkus maailmale uuendusi

    Paari nädala eest alanud Pariisi auto-näitus üllatas maailma tõelise uudistelaviiniga. Ja sugugi mitte tont-teab-millal tulevate kontseptautode, vaid juba lähikuudel müügisalongidesse jõudvate mudelitega.
    Ülimenuka Peugeot 206ga võrreldes ajale jalgu jäänud Peugeot 306 saab juba loodetavalt kevadel järglase, mis hakkab seniste andmete kohaselt kandma nime Peugeot 307. Ehkki tootmisküpset 307 pole keegi näinud, on alust arvata, et see tuleb paljuski sarnane just Prométhéega. Kindlasti ei saa tal olemakülgmisi liugauksi jms, kuid igatahes on lootust, et Peugeot toob esimesena rahva sekka juba aastaid näitustel tiirelnud tulevikuautodele sarnase sõiduki.
    Uuenenud Mondeoga loodab Ford saada sama edukaks kui paljudes riikides Focusega. Kas see tal õnnestub või ei, näitab aeg, igatahes on juba järgmise kuu alguses oodata Eestisse esimesi uusi Mondeosid. Tegemist pole mitte pealiskaudse värskendusega, vaid põhjaliku uuendusega, mis hõlmab nii sisemust kui ka välimust, lisaks saab Mondeo valiku uusi mootoreid, mis sisaldavad nii diisel- kui bensiinimootoreid, neist võimsaim on 2,5-liitrine V6, mis arendab võimsust 170 hobujõudu.
    Võrreldes Eestis ülisuure populaarsuse saavutanud eelmise Honda Civicuga on uus mudel täiesti klass omaette. Pariisis esmaesitletud viieukseline Civic saab lähiajal lisaks neljaukselise sedaani ja kaheukselise kupeevariandi, tuleval aastal läheb tootmisse ka kolmeukseline Civic. Eesti teedele loodavad siinsed Honda-müüjad tuua esimese uue Civicu tuleva aasta alguses.
    Arvestatav lisa väikeautode turule. Samuti järgmiseks kevadeks Eestisse jõudvat Suzuki Ignist peavad Japauto esindajad arvestatavaks müügihitiks. Suzuki nimetab Ignist multi-compact-autoks ehk suurendatud mahuga väikeautoks, mis on suuteline ka maastikul liiklema. Nimelt hakatake Ignist tootma kolmes variandis: viie- ja kolmeukselise esisillaveoga ning viieukseline nelikveoga.
    Ka uus Laguna on auto, mis ei sarnane oma eelkäijale mitte ühestki otsast. Igatahes tõotab ta kujuneda üheks tõsiseks konkurendiks keskautode liidritele, seda enam, et mootoreid on uuel autol koguni kaheksa. Eestisse peaks Laguna II jõudma 2001 aasta alguses.
    Võrreldes oma põhikonkurendi Ford Mondeoga, ei läbinud Passat nii tõsist uuendust. Küll aga on pikenenud auto esiosa, vahetatud tuledepaneelid nii ees kui taga ning uuendatud salongi, laiendatud mootorivalikut. Autot on Eestisse oodata kas detsembris või jaanuaris.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Maag Grupp ja Skeleton Technologies said suure tunnustuse
Leedus toimunud Balti M&A ja erakapitali foorumil anti üle Baltimaade suurtehingute auhinnad, mille pälvisid Maag Grupi tehing HKScani Balti üksuste omandamiseks ja Skeleton Technologies rahakaasamise eest tippinvestoritelt.
Leedus toimunud Balti M&A ja erakapitali foorumil anti üle Baltimaade suurtehingute auhinnad, mille pälvisid Maag Grupi tehing HKScani Balti üksuste omandamiseks ja Skeleton Technologies rahakaasamise eest tippinvestoritelt.
Pinged Lähis-Idas: Iraan sattus rünnaku alla
Reede varahommikul andis oli Iraanis kuulda plahvatusi ja õhutõrjet töötamas, vahendab välismeedia.
Reede varahommikul andis oli Iraanis kuulda plahvatusi ja õhutõrjet töötamas, vahendab välismeedia.