Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pariis pakkus maailmale uuendusi

    Paari nädala eest alanud Pariisi auto-näitus üllatas maailma tõelise uudistelaviiniga. Ja sugugi mitte tont-teab-millal tulevate kontseptautode, vaid juba lähikuudel müügisalongidesse jõudvate mudelitega.
    Ülimenuka Peugeot 206ga võrreldes ajale jalgu jäänud Peugeot 306 saab juba loodetavalt kevadel järglase, mis hakkab seniste andmete kohaselt kandma nime Peugeot 307. Ehkki tootmisküpset 307 pole keegi näinud, on alust arvata, et see tuleb paljuski sarnane just Prométhéega. Kindlasti ei saa tal olemakülgmisi liugauksi jms, kuid igatahes on lootust, et Peugeot toob esimesena rahva sekka juba aastaid näitustel tiirelnud tulevikuautodele sarnase sõiduki.
    Uuenenud Mondeoga loodab Ford saada sama edukaks kui paljudes riikides Focusega. Kas see tal õnnestub või ei, näitab aeg, igatahes on juba järgmise kuu alguses oodata Eestisse esimesi uusi Mondeosid. Tegemist pole mitte pealiskaudse värskendusega, vaid põhjaliku uuendusega, mis hõlmab nii sisemust kui ka välimust, lisaks saab Mondeo valiku uusi mootoreid, mis sisaldavad nii diisel- kui bensiinimootoreid, neist võimsaim on 2,5-liitrine V6, mis arendab võimsust 170 hobujõudu.
    Võrreldes Eestis ülisuure populaarsuse saavutanud eelmise Honda Civicuga on uus mudel täiesti klass omaette. Pariisis esmaesitletud viieukseline Civic saab lähiajal lisaks neljaukselise sedaani ja kaheukselise kupeevariandi, tuleval aastal läheb tootmisse ka kolmeukseline Civic. Eesti teedele loodavad siinsed Honda-müüjad tuua esimese uue Civicu tuleva aasta alguses.
    Arvestatav lisa väikeautode turule. Samuti järgmiseks kevadeks Eestisse jõudvat Suzuki Ignist peavad Japauto esindajad arvestatavaks müügihitiks. Suzuki nimetab Ignist multi-compact-autoks ehk suurendatud mahuga väikeautoks, mis on suuteline ka maastikul liiklema. Nimelt hakatake Ignist tootma kolmes variandis: viie- ja kolmeukselise esisillaveoga ning viieukseline nelikveoga.
    Ka uus Laguna on auto, mis ei sarnane oma eelkäijale mitte ühestki otsast. Igatahes tõotab ta kujuneda üheks tõsiseks konkurendiks keskautode liidritele, seda enam, et mootoreid on uuel autol koguni kaheksa. Eestisse peaks Laguna II jõudma 2001 aasta alguses.
    Võrreldes oma põhikonkurendi Ford Mondeoga, ei läbinud Passat nii tõsist uuendust. Küll aga on pikenenud auto esiosa, vahetatud tuledepaneelid nii ees kui taga ning uuendatud salongi, laiendatud mootorivalikut. Autot on Eestisse oodata kas detsembris või jaanuaris.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Tiit Kolde: iga idee, mis tõstab turvatunnet, on kuldaväärt
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
Balti aktsiaturul tugev tõusupäev
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Juhtide piiratud aeg teeb värbamise kalliks
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Milrem Robotics saadab Ukrainasse 14 robotsõidukit
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Taastuvenergia tasu tõuseb 10 protsenti
Tulevast aastast kasvab tarbijate elektriarvele lisanduv taastuvenergia tasu, sest kuigi taastuvenergia toetust saavate seadmete arv kahaneb, siis kahaneb tarbimine Eestis veel kiiremini.
Tulevast aastast kasvab tarbijate elektriarvele lisanduv taastuvenergia tasu, sest kuigi taastuvenergia toetust saavate seadmete arv kahaneb, siis kahaneb tarbimine Eestis veel kiiremini.

Olulisemad lood

Raadiohommikus: gaasi haalamisest ja koroonatestide lõppemisest
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.