Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti ostja on Läti kolleegist nõudlikum
Läti tootjate tänasel pressikonverentsil tõdeti, et Läti kauba Eestisse müümisel tuleb arvestada ostja nõudlikkusega. 'Eesti tarbija vaatab pigem toote omadusi ja tootja mainet kui hinda,' ütles Läti kastme- ja ket?upitootja Spilva turundusjuht Raitis Zorovs. 'Läti tarbija aga vaatab eelkõige seda, et hind oleks madal'. Zorovsi väitel eeldavad Eesti ostjad tootjalt koguni ISO sertifikaati.
Nõudmiste erinevust tunnistas ka Läti kaupu Eestisse vahendava Hadleri Hulgikaubanduse müügijuht Janek Mellikov. 'Väidetakse, et kõrge hind läheb kergesti meelest ära, halb maise mitte kunagi,' sõnas Mellikov.
Eesti ostja võitmiseks on mitmed Läti ettevõtted asunud ette valmistama tooteid ainult siinse turu jaoks. Läbi on löönud juba Gutta mineraalvesi. 'Peamine on õppida tundma tootja vajadusi ja töötada siis välja kindel toode,' ütles Spilva turundusjuht Raitis Zorovs.