Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefon meelitab keerulise punktisüsteemiga
Novembris käivitunud Eesti Telefoni preemiapunktide süsteem on klientide jaoks keeruline ja annab tasuta kõneaega vaid telefoni sageli kasutavatele eratarbijatele, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eesti Telefoni avalike suhete juhi Anu Vahtra sõnul on tegemist preemiapunktide süsteemiga, kus iga makstud summa eest saab mingi arvu punkte, mis kajastuvad inimeste telefoniarvel. Hiljem saab kogutud punktide eest osta Eesti Telefoni liitumispakette odavamalt. Punktide kogumine ei ole keeruline, näiteks novembris oli keskmine kogutud punktide summa 125, väitis Vahtra.
Reedel külastas Eesti Telefoni teenindussaali Sõpruse 193 kümmekond inimest küsimusega preemiapunktide kohta.
Eesti Telefoni antud informatsioonist ei tule selgelt välja, et summeeritud preemiapunktid kaovad, kui nende eest osta teenuseid. Väljapakutud loosimisel ei saa osaleda, kui on tekkinud võlg telefoniarve tasumisel.