Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vastuvõttude kavandamine
Eestis on võimalik tellida kogu ürituse korraldamist asjatundlikult firmalt. Ometi peab iga inimene, kes kavandab vastuvõttu, andma endale aru, et vastutus külaliste ees lasub tema, mitte teenindaja õlul.
Väga oluline on teha kõigepealt selgeks ülesanded, millega saab korraldaja ise hakkama ja mis tuleb tellida teenindusfirmalt.
Ostetava teenuse puhul on äärmiselt oluline korraldada konkurss mitme firma vahel. Konkursi puhul ei tohi unustada, et kõigile osalejatele tuleb esitada täpsed algandmed. Et saada toitlustusfirmalt pakkumist, tuleb tellimiskirjas esitada järgmine teave:vastuvõtu eesmärkvastuvõtu sisu lühikirjeldustoimumise aeg ja kohtajaline kestvuskutsutud külaliste arv ja koosseis (daamide, härrade ja laste arv)joogi- ja toidueelistusedeelarve (kulutatav summa ühe inimese kohta)soovitavad lisateenusedkontaktisiku andmed
Teenindusfirmale on viisakas teatada, mis kuupäeval te langetate otsuse oma eelistuse kohta.
Vastuvõtu peakorraldaja esindab reeglina alati tellijat. Kui selliste oskustega töötaja puudub, võiks kasutada nõustaja abi.
Korraldaja seisukoht on teenindajale vastuvaidlematuks täitmiseks ja ei kuulu vaidlustamisele. Vastuvõtu käigus ei muudeta enam midagi ümber ilma äärmise vajaduseta.