Eestis on võimalik tellida kogu ürituse korraldamist asjatundlikult firmalt. Ometi peab iga inimene, kes kavandab vastuvõttu, andma endale aru, et vastutus külaliste ees lasub tema, mitte teenindaja õlul.
Väga oluline on teha kõigepealt selgeks ülesanded, millega saab korraldaja ise hakkama ja mis tuleb tellida teenindusfirmalt.
Ostetava teenuse puhul on äärmiselt oluline korraldada konkurss mitme firma vahel. Konkursi puhul ei tohi unustada, et kõigile osalejatele tuleb esitada täpsed algandmed. Et saada toitlustusfirmalt pakkumist, tuleb tellimiskirjas esitada järgmine teave:vastuvõtu eesmärkvastuvõtu sisu lühikirjeldustoimumise aeg ja kohtajaline kestvuskutsutud külaliste arv ja koosseis (daamide, härrade ja laste arv)joogi- ja toidueelistusedeelarve (kulutatav summa ühe inimese kohta)soovitavad lisateenusedkontaktisiku andmed
Teenindusfirmale on viisakas teatada, mis kuupäeval te langetate otsuse oma eelistuse kohta.
Vastuvõtu peakorraldaja esindab reeglina alati tellijat. Kui selliste oskustega töötaja puudub, võiks kasutada nõustaja abi.
Korraldaja seisukoht on teenindajale vastuvaidlematuks täitmiseks ja ei kuulu vaidlustamisele. Vastuvõtu käigus ei muudeta enam midagi ümber ilma äärmise vajaduseta.
Valik Eesti catering firmasid:
my.tele2.ee/janus_catering
www.veskaru.ee/album-catering.htm
Autor: ÄP
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.