• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • 09.04.01, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas võib jälle vana autoga taksot sõita

Tallinna volikogu tühistas eelmise nädala lõpul piirangu, mis keelas taksona kasutada rohkem kui 12 aastat vanu autosid, kirjutab SL Õhtuleht.
Enam kui 30 autoga Tõld Takso taksojuht Andres tunnistab, et määrus puudutas nende firma autodest enamikku, sest need olid just 12aastased või mõni aasta vanemad. Ta kinnitab, et kuigi novembris võeti linnavalitsuses vanusepiirang vastu, jätkasid kõik vanemad taksod nende firmas seni linnas klientide püüdmist.
?Siiani kehtisid vanad load,? selgitab Tallinna abilinnapea Priit Vilba. ?Alles sel suvel oleks hakanud Tallinnas vanad autod taksode seast kaduma. Nüüd on neil jälle rõõmupäevad.? Vilba ei ole rahul, et linnavalitsus pidi piirangu tühistama. ?Aga mis meil üle jäi,? nendib ta.
Taksode vanust piirava otsuse tegemisel lähtus volikogu teede- ja sideminister Toivo Jürgensoni määruse esialgsest variandist, mis andis volikogule õiguse taksodele nõuded kehtestada. Hiljem selgus, et Jürgensoni määruse vastav osa on vastuolus ühistranspordiseadusega, ning minister muutis oma määruses selle sätte aasta lõpul kehtetuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vilba lubab, et linnavalitsus otsib võimalusi vanusepiirangu taaskehtestamiseks. ?Võimalik, et teeme ettepaneku seaduse muutmiseks,? sõnab ta. ?Sellised vanad autod ei tohiks kliente teenindada. Kvaliteet on oluline ja niisuguste autodega taksoturul konkureerimine pole uute autodega juhtide suhtes aus.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele