• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 30.04.01, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korteriühistud pole veel tagatiseta laenu võtnud

Selle nädala jooksul kirjutatakse tõenäoliselt alla alles esimene leping jaanuaris turule toodud tagatiseta järelmaksu andmiseks korteriühistutele, ütels ASi Hansa Liising projektijuht Sven Soomuste.
?Huvi võib nimetada suureks, 40-50 korteriühistu esindajat nii Tallinnast kui
teistest linnadest on käinud uue laenutootega tutvumas, kuid lepingu sõlmimiseks on ühistutel üksmeeleni jõudmisel raskusi. Liisingfirmaga suhtlemine eeldab kindla protseduuri läbimist,? ütles Soomuste.
Selle aasta jaanuari keskel tutvustas Hansa Liising koostöös Eesti Korteriühistute Liiduga (EKÜL) valminud uut laenutoodet ehk remondi otstarbel antavat järelmaksu, mille puhul ei nõuta täiendavat tagatist, peamiselt korterite pantimise näol.
EKÜLi juhatuse esimehe Andres Jaadla sõnul oli tagatise nõudmine peamine takistus, miks rohket remonti vajavate majadega korteriühistud on seni väga vähe laenanud.
Uue laenutoote väljatöötaja Eero Saava sõnul prognoosis Hansa Liising anda esimesel aastal järelmaksu välja 200-300 miljonit krooni ning 3-5 aasta perspektiivis 1 miljard krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele