• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,15%39 602,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,61
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,15%39 602,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,61
  • 10.05.01, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Populaarse Beach Party nimi vaidluse all

Kaubamärgi Pühajärve Beach Party rentimisest loobunud festivali korraldajad teevad sel aastal peo Beach Party Festival nime all, kuid kaubamärgi omanik nimetab seda ebaseaduslikuks ning ähvardab kohtusse pöörduda, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Võime Coca-Cola pudelile ükskõik, millise nimetuse panna, aga sisu on ikka sama,? ütles Pühajärve Beach Party kaubamärgi omanik Marge Reintam. ?Nad võivad festivali teha, aga siis peavad nad ütlema, et see on esimest aastat ja täiesti uus festival.?
Reintam kavatses kaubamärgi maha müüa, kuid samale üritusele uue nime andmisega on festivali korraldajad Priit Kala ning Andreas Lukin tema kaubamärgi väärtust kahjustanud ja ta pöördub oma õiguste kaitseks kohtusse.
Kas see võib tähendada tänavuse festivali ära jäämist, ei soovinud Reintam öelda. Küll aga lisas ta, et jõuab kohtuasja sisse enda enne festivali algust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas ütles Reintam, et tema eesmärk on vaid festivali korraldajatega kokkuleppeni jõudmine kaubamärgi kasutamise osas.
Priit Kala ütles, et pärast seda, kui nad olid festivali nime ära muutnud, tuli tõepoolest Reintam ja pakkus kaubamärki müügiks, kuid korraldajatel polnud selle vastu huvi.
?Jah, ta ütles, et ostke see ära, aga me ei rääkinud isegi hinnast,? ütles Kala. ?Kui mina tulen teie juurde ja ütlen, et kas te tahate mu vanu sokke ära osta, siis vaevalt me üldse hinna üle arutama hakkamegi.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele