• OMX Baltic−0,09%298,78
  • OMX Riga0,13%893,11
  • OMX Tallinn−0,28%2 052,17
  • OMX Vilnius0,1%1 204,54
  • S&P 5000,61%6 263,26
  • DOW 300,49%44 458,3
  • Nasdaq 0,94%20 611,34
  • FTSE 1000,15%8 867,02
  • Nikkei 2250,33%39 821,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,64
  • OMX Baltic−0,09%298,78
  • OMX Riga0,13%893,11
  • OMX Tallinn−0,28%2 052,17
  • OMX Vilnius0,1%1 204,54
  • S&P 5000,61%6 263,26
  • DOW 300,49%44 458,3
  • Nasdaq 0,94%20 611,34
  • FTSE 1000,15%8 867,02
  • Nikkei 2250,33%39 821,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,64
  • 30.05.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaupmeeste Liidu hea kaubandustava

Kaubandusettevõtete-vaheline suhtlemine. Kaubandusettevõtted järgivad ärisuhetes korrektsuse, aususe ja vastastikuse lugupidamise printsiipi ? ettevõtted täidavad sõlmitud kirjalikest või suulistest kokkulepetest tulenevaid kohustusi ning hoiduvad avaldamast sellist arvamust või infot, mis võib põhjustada alusetute negatiivsete järelduste tegemise kolmandate isikute poolt.
___________________________________________
Kaubandusettevõtete-vaheline konkurents. Kaubandusettevõtted peavad ärisuhetes kinni ausa konkurentsi põhimõttest. Kaubandusettevõtted kasutavad konkurentide edestamisel, turuosa suurendamisel ja klientide juurdevõitmisel ainult seaduslikke ja eetiliselt aktsepteeritavaid vahendeid. Meedias ja ärireklaamis avaldavad kaubandusettevõtted üksnes tõest informatsiooni ning ei halvusta konkurente. Kaubandusettevõtted ei muuda kaupade ja teenuste hindu omavaheliste kokkulepete alusel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

___________________________________________
Kaubandusettevõtete suhted klientidega. Kliendi ja kaubandusettevõtte vahelised suhted põhinevad vastastikusel aususel, lugupidamisel ja usaldusel. Kaubandusettevõtted on oma tegevuses kliendikesksed. Kaubandusettevõtete töötajad on orienteeritud kliendi rahulolu tagamisele ja tõstmisele.
Kaubandusettevõtete klienditeenindajad on kompetentsed andmaks kliendile soovitud konsultatsiooni firma kaupade ja teenuste kohta ? kaubandusettevõtete klienditeenindajad on saanud vajaliku väljaõppe, mis hõlmab kauba ja teenuste tundmist, hea teeninduse põhireegleid, ohutusnõuete tundmist ja muid tehnilisi oskusi ja teadmisi töötamaks vastaval ametikohal. Kaubandusettevõtete töötajad ei tohi oma tegevuse(tusega) otseselt ega kaudselt kompromiteerida kliendi ja kaubandusettevõtte vahelist usaldust.
Kauplustes on tagatud tõese info kättesaadavus firma kaupade ja teenuste hindade, omaduste ning kasutamise kohta. Kaubandusettevõtetel on välja töötatud protseduurireeglid klientide kaebuste käsitlemiseks ja nendest on teadlikud kõik klienditeenindusega seotud töötajad.
http://www.kaupmeesteliit.ee

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 7 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele