Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ETVs tuleks keelata välisfirmade reklaam
Esmaspäevases Postimehes esitas ETV reklaamidirektor Rivo Saarna ETVs reklaami näitamise toetuseks hämmastava argumendi. Nimelt tuleb reklaami avalik-õiguslikus telekanalis edasi näidata, sest Eesti väliskaubandus on defitsiidis. Kui reklaami vahendamine jääb ainult välismaalastele kuuluvate kommertskanalite pärusmaaks, siis suurendab see Saarna hinnangul väliskaubanduse defitsiiti.
Saarna loogikat jätkates tuleb ETVs keelata Procter & Gamble?i, Johnson & Johnsoni, Coca-Cola, Eesti Telefoni, EMT, Tele2, Postimehe, Hansapanga, Unineti, Saku Õlletehase, Tartu Õlletehase jt välisomanikele kuuluvate ettevõtete toodete reklaam, sest see õhutab tarbima nende firmade tooteid, suurendab firmade kasumeid, mille omanikud välja viivad ja mõjutab Eesti maksebilanssi negatiivselt.