Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rollerikahju kindlustus ei hüvita

    Rollerite kasutamine on üldse seadustega vähe reglementeeritud. Kõige rohkem peaks selgitustööd tegema turvalisuse tõstmiseks, leiab Harju politseiprefektuuri pressiesindaja Urmas Krull.
    ?Mopeedi või rolleri juht ei pea liikluseeskirja kohaselt kiivrit kandma, kuid see suurendab eriti linnaliikluses tema võimaliku raske trauma ohtu,? sõnab ta. Isegi kui liikluseeskirju tuntakse, ei sobi paljud noored oma vaimselt küpsuselt linnaliiklusesse rollerit juhtima, ütleb Harjumaa politseiametnik.
    Üha suurenev rollerite hulk on tekitanud peavalu autojuhtidele. Rolleriga sõitmisel pole juhiluba nõutav. Kuigi rollereid saab rentida alates 18. eluaastast, võib kaasjuhina rolleri juhtsarvede taha sattuda ka kogemusteta 14aastane koolipoiss.
    Kuressaares rollereid rentiva firma Polar Rent juhataja Tarvi Tõru sõnul juhtub enamik õnnetusi just juhtide oskamatuse ja liigse uljuse tõttu. Rentijaid ei huvita, kui hästi on laenutaja liikluseeskirjadega kursis. Kui vanust vähemalt 18 aastat ning tagatisraha makstud, võib sõitma minna, täisealine juht võib oma vastutusel lubada rooli ka 14aastase kaassõitja.
    Tõru sõnul hoolitseb tema ettevõte selle eest, et sõitjatel oleks kiivrid peas. Rolleril sõitja pole kindlustatud ning võtab enda, rendimasina ja teiste liiklejatega seotud riskid enda turjale.
    Viimase viie aastaga on liiklusõnnetusse sattunud noorte jalgratturite arv kasvanud enam kui 60 protsenti. 2000. aastal inimkannatanutega liiklusõnnetustesse sattunud 190 jalgratturist-mopeedijuhist oli iga neljas alla 14aastane laps. Õnnetuse põhjustajatest olid koguni 37% nooremad kui 15 aastat. Seevastu vanemate inimeste osakaal õnnetustes on kasvanud vähem.
    Maanteeameti analüüsi- ja infobüroo juhataja kohusetäitja Sirje Lilleorg näeb lastega seotud õnnetuste kasvus kindlaid põhjuseid. ?Kui tulevane autojuht peab enne juhtimisõiguse saamist mitukümmend tundi kogenud sõiduõpetaja kõrval tänavaliiklusega tutvuma, siis laps, kellel isegi jalakäijana liiklemiskogemusi napib, saab õiguse tänaval sõita kohe, kui on vastanud mõnele trafaretsele teooriaküsimusele ja näidanud platsil ette, et oskab ka sadulas püsida,? selgitab ta.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.