• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 04.07.01, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis tehakse järjest vähem bännerreklaami

Juunikuus jätkus oodatult Eestis interneti bännerreklaamiturul langus, turumaht langes maikuuga võrreldes ligikaudu 20 protsenti, jäädes 2,5 miljoni krooni piirile. Nii teatas Äripäevale turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere.
Sarnaselt eelmiste kuudega, jäi ka juunikuus samaks tavapärane reklaamikeskkondade esikolmik. Delfi hõlmas juunis kogu reklaamiturust 25 protsenti, Everyday.com 20 protsenti ning Mega 13 protsenti. Esikolmikule järgnesid BNS ja Aktivist, vastavalt 7 protsendilise ja 4 protsendilise turuosaga.
Juunikuus oli Internetis reklaamijaid kokku 182, suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt Hanspank. Eelmisel aastal samal ajal oli bännerreklaami kasutajaid kokku 135 ning suurimaks reklaamijaks oli EMT.
Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid Internetis reklaamijad juunikuu jooksul kokku ligi 4200 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 800 reklaamipäeva vähem kui mais.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uusi, tradisioonilistest veidi erinevaid bännerreklaami formaate, kasutas juunikuus reklaamimisel kokku 4 firmat. Kõige aktiivsemalt kasutas uusi bänneriformaate reklaamimisel Hansapank.
Turundusnõukoja poolt läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide Eesti suuremate internetireklaami keskkondade bännerreklaamide mahtusid. monitooringus on kõikide keskkondade puhul arvestatud hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega, arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 4 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele