• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • 09.07.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kindlustusmaaklerid kolivad internetti

Eesti kindlustusturg on jõudnud uude arengufaasi, kus harjumuspärane kindlustuslepingute silmast-silma sõlmimine hakkab loovutama oma positsiooni internetiteenusele.
Analoogselt pangandus- ja investeerimisteenustele on ka kindlustuse puhul tegemist teenusega, mille kaks peamist komponenti on usaldus ja informatsioon. Kindlustusteenuse informatsioonikomponent tähendab sisuliselt seda, et kliendile ei ole vaja füüsilist kaupa kohale toimetada ? kindlustuspoliis saab olla 100% elektrooniline dokument. Just viimane loob tugeva eelduse kindlustusteenuse internetiseerumiseks.
Internet annab kulude kokkuhoiu võimaluse nii kliendile, kes hoiab kokku oma aega soodsaima pakkumise otsimisel, kui ka kindlustusseltsile, kes ei pea kulutama aega erinevate pakkumiste tegemiseks, vaid saab kontsentreeruda rohkem tootearendusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hiljuti esitles E-Kindlustus internetikeskkonda, mis on Eestis esimene näide internetis töötavast kindlustusmaaklerist, kes pakub kogu Euroopa kontekstis ainulaadset veebipõhist kindlustusmaaklerteenust.
Prognooside kohaselt sõlmitakse Eestis viie aasta pärast kuni kolmandik kõigist kindlustuslepingutest internetis. Teenuse kiirele levimisele aitab kaasa inimeste teadlikkuse tõus ja arvutite hoogne lisandumine, mis kasvatab järjest uusi internetikasutajaid ja tavateenuste tarbijaid veebis. Viimasel ajal on palju kõneldud interneti kasulikkusest just maapiirkondades elavatele inimestele. Ka veebipõhise kindlustusteenuse kasutamisel kujuneb väljaspool suuremaid linnu elavate inimeste aja ja raha kokkuhoid suuremaks kui suurlinna klientidel.
Internetikeskkond on mugavaim viis infopäringuteks, kontaktide ja kokkulepete sõlmimiseks, vajaliku turvalisuse tagamisel ka lepingute vormistamiseks. Veebipõhise kindlustusmaakleri teenusega kaasneb maakleri poolt garanteeritud soodsaim kindlustuspakkumine, mis on kliendi huvidest lähtuv. Nii lisandub mugavusele kiiresti leitud soodne hind, samuti online-nõustamine. Info liigub krüpteeritult ja klient ei pea muretsema selle pärast, et teda puudutav teave jõuaks kolmandate isikute kätte.
Kui kinnisvaramaakler on paljudele tuttav tegelane, siis kindlustusmaakler on ennast alles tõestamas, kogudes siiski jõudsalt uusi kliente. Kindlustusturul oma positsioone tugevdava maaklerteenuse perspektiivikus väljendub lihtsalt öeldes alati kliendi huvide eest seismisel ja seda kliendi jaoks tasuta.
Maaklerteenus on atraktiivne nii era- kui ärikliendile. Koostöölepingud kõigi suuremate kindlustusfirmadega võimaldavad maakleril teha kliendile soodsaima pakkumise hetkel turul leiduvatest hindadest, mis annab kliendile arvestatava kokkuhoiu. Ettevõtted omavad sageli palju erinevaid lepinguid, mille üle kipub kaduma kontroll. Kindlustusmaakler pakub ka lepingute haldusteenust, mis tagab kliendile pideva kontrolli oma kindlustusportfelli üle.
Interneti kiirust, mugavust ja maakleriteenuse eeliseid ühendav internetipõhine kindlustusmaakleri teenus on Eesti kindlustusturul uus lahendus. Tänu infotehnoloogia arengule on ka kindlustus jõudnud uude ajastusse, kus uue meedia võimalused tulevad inimesele appi igapäevaelu korraldamisel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele