Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Küsimused konverentsil. Vastab Allan Martinson
Ütlesid aasta tagasi, et internetis mitteolevad firmad on varsti kadunud. Aga ise olete just interneti pärast kahjumis. Kas olete Microlinkis endisel seisukohal, et internetis mitte olles firma kaob?
Interneti hype on leidnud oma loomuliku lõpu, aga ma usun endiselt, et iga ettevõte peab olema internetis. Aega veel on, lubasin et mõne aasta pärast on Internetis mitteolevad firmad kadunud. Ja arvan endiselt nii.
Millal Delfi kasumisse jõuab?
See on meie viimane kahjumiaasta, loodame. See pole aga meie ametlik prognoos.
Euroopa kogemus näitab et paberi tarbimine kogu aeg kasvab. Ütlesite, et infotehnoloogia tõttu paberitarbimine kahaneb. Millele põhineb teie väide, et Eestis on teisiti kui mujal Euroopas?
Ma ei ole öelnud, et paber Eestis kaob. Kui inimene loeb arvutist üle kolme lõigu teksti, siis lõpuks prindib ta selle ikka välja. Ma pole ka öelnud, et paberi tarbimine väheneb. Me oleme paberitööstusele väga tänuväärsed kliendid tegelikult.
Ettekandes oli palju numbreid. Kui Microlink ei planeeri erilist käibekasvu, aga infotehnoloogia turg kasvab, siis Microlink annab oma turuosa ära. Millistes valdkondades ta seda teeb?
Miljard krooni pole ainult Eesti käive. Eesti annab meie käibest tegelikult alla poole. Me ei tööta enam nii palju eraklientuuriga, põhiline rõhk on nüüd äriklientuuril, eriti just suurtel äriklientidel.