Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendid tunnevad koolitusfirmasid üsna vähe

    Uuringu läbi viinud ASi Emor Gallup Media suunajuhi kohusetäitja Külli Esko sõnul jäi koolitusfirmade tuntus ja nende pakutavate teenuste teadmine üldiselt teiste valdkondade vastavatele näitajatele alla, kuna see valdkond eeldab pigem tööalast kogemust, mida aga paljudel ei pruugi olla. Näiteks mobiiltelefonide tootjate või sideteenuste pakkujate puhul mängib kindlasti isiklik kogemus tunduvalt suuremat rolli ja seetõttu on ka nende tuntus ja teenustest informeeritus oluliselt suurem, selgitab Esko.
    Koolitusfirmade juures tuli välja ka see, et üldiselt olid vastajate hulgas teatumad n-ö kool-tüüpi koolitusepakkujad EBS, Mainori Majanduskool, Concordia Ülikool ja Audentes. Kõrge tuntuse tase ei tähendanud siiski, et ka nende pakutavad võimalused oleks väga tuntud. Näiteks uuringu kohaselt kõige tuntumat firmat EBSi teadis rohkem kui kaks kolmandikku küsitletutest, kuid EBSi teenuseid tundis väga hästi või hästi alla 40% vastanutest.
    Täienduskoolitust pakkuvatest firmadest oli kõige tuntum AS Invicta. Seda firmat teadis rohkem kui viiendik küsitletutest ning iga kümnes teadis väga hästi ka Invicta teenuseid. Mitme koolitusfirma kohta ei öelnud aga ükski küsitletu, et on nende toodetest ja teenustest väga hästi informeeritud.
    Võrreldes teiste valdkondadega saadakse koolitusfirmade kohta küllalt palju informatsiooni internetist. Seetõttu tasub koolitusfirmadel vaadata, kas nad pööravad internetile piisavalt tähelepanu.
    Koolitusfirmade uuring viidi läbi üle viie töötajaga firmade hulgas ja küsitletavaks valiti see juht või spetsialist, kes tema enda hinnangul oli ühe või teise valdkonnaga kõige enam kursis, kusjuures kursisoleku kriteeriumi pani iga vastaja ise paika. Seega ei saa kindlasti väita, et tegu on firmade (antud juhul siis koolitusfirmade) üldise tuntusega, kuna antud uuringus olid küsitletavateks inimesed, kes olid juba konkreetse valdkonnaga kursis. Tulemused ei ole mingile sihtrühmale laiendatavad, vaid näitavad siiski pigem seda, kuidas jagunesid uuringus osalenud inimeste hinnangud.
    Kaubamärkide uuringus osales kokku 321 juhti-spetsialisti, konkreetselt koolitusfirmasid puudutavat küsimustikku täitis 81 vastajat.
    Oluline on mainida ka seda, et valdkonnaga kursisoleku puhul ei tehtud vahet, kas tegu on isikliku või tööalase kogemusega, st näiteks panganduse puhul võis ülekaalus olla pigem isiklik (tööväline) kogemus, kuid ekspedeerimisfirmade puhul oli suur osa kontaktidest eeldatavasti tööalane.
    Uuringu käigus kogemuse n­ö päritolu ei täpsustatud.
  • Hetkel kuum

Portfellihaldus 20 aastat investeerimiskogemust

Olulisemad lood

Äriinglite juht: viis nõuannet algajale iduinvestorile
Üle kümne aasta ingelinvestorina enam kui 60 iduettevõttesse panustanud Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni EstBAN president Lauri Antalainen annab isiklikult kogetud vigade põhjal nõu algajale äriinglile, et kuluka lõbu asemel õnnestuks tõesti head tulu teenida.
Üle kümne aasta ingelinvestorina enam kui 60 iduettevõttesse panustanud Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni EstBAN president Lauri Antalainen annab isiklikult kogetud vigade põhjal nõu algajale äriinglile, et kuluka lõbu asemel õnnestuks tõesti head tulu teenida.
Taavi Ilves Infortari prospektist: tundub ohtlik
Investor Taavi Ilvese hinnangul on Infortar küll huvitav investeerimisidee, kuid ta kardab, et raha püütakse kaasata liiga kallilt.
Investor Taavi Ilvese hinnangul on Infortar küll huvitav investeerimisidee, kuid ta kardab, et raha püütakse kaasata liiga kallilt.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Juustukuningate lugu: äri võimalikkusest naise ja emaga
Kolleegid, äripartnerid, abikaasad ja lapsevanemad Liisu ja Robert Miller tegutsevad igas rollis ja valdkonnas ööpäev läbi koos. Kui Roberti vanemad tegid Liisule ettepaneku pereettevõttes tööle hakata, ütles Liisu enda sõnul kohe ära, et tema ei ole hull. Kui üks hetk lõpetati selle töökoha pakkumine, siis tundis ta, et ikkagi sooviks pereettevõttesse panustada, ja on siiani selle otsuse üle õnnelik.
Kolleegid, äripartnerid, abikaasad ja lapsevanemad Liisu ja Robert Miller tegutsevad igas rollis ja valdkonnas ööpäev läbi koos. Kui Roberti vanemad tegid Liisule ettepaneku pereettevõttes tööle hakata, ütles Liisu enda sõnul kohe ära, et tema ei ole hull. Kui üks hetk lõpetati selle töökoha pakkumine, siis tundis ta, et ikkagi sooviks pereettevõttesse panustada, ja on siiani selle otsuse üle õnnelik.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kinnisvaragasell kasvab "sõbralikult": taunime kahanemist
Kinnisvarasektori gasellfirmade ehk kiiret kasvu näidanud ettevõtete omanikud tunnistavad, et hoog on turumuutuste tõttu küll raugenud, kuid varasemast kehvem tulemus ei tule kõne allagi.
Kinnisvarasektori gasellfirmade ehk kiiret kasvu näidanud ettevõtete omanikud tunnistavad, et hoog on turumuutuste tõttu küll raugenud, kuid varasemast kehvem tulemus ei tule kõne allagi.
Neli parimat praktikat oma ettevõtte kasvatamiseks
Mida õpetatakse ärikoolides – kas strateegiat või selle elluviimist? Peamiselt esimest, eeldades, et kui plaan on olemas, siis selle elluviimine on vaid vormistamise küsimus. Iga juht loomulikult teab, et see on tõest väga kaugel. Minu igapäevatöö organisatsioonides on seotud fookuse seadmise ja selle elluviimisega ning oma kogemusest võin öelda, et raamat
Mida õpetatakse ärikoolides – kas strateegiat või selle elluviimist? Peamiselt esimest, eeldades, et kui plaan on olemas, siis selle elluviimine on vaid vormistamise küsimus. Iga juht loomulikult teab, et see on tõest väga kaugel. Minu igapäevatöö organisatsioonides on seotud fookuse seadmise ja selle elluviimisega ning oma kogemusest võin öelda, et raamat
Kõige rohelisem ettevõte: „Viis aastat kestnud pingutused olid väärt seda“
Me oleme liiga väiksed tegijad, et olla kõige rohelisem ettevõte, leidis enne tunnustuse saamist kõige roheinspireerivama ettevõtte kategoorias esikoha saavutanud festivalikorraldaja I Land Sound Festuval OÜ jätkusuutlikkuse valdkonna juht Kadi Aguraijuja.
Me oleme liiga väiksed tegijad, et olla kõige rohelisem ettevõte, leidis enne tunnustuse saamist kõige roheinspireerivama ettevõtte kategoorias esikoha saavutanud festivalikorraldaja I Land Sound Festuval OÜ jätkusuutlikkuse valdkonna juht Kadi Aguraijuja.
Autode järelturu ekspert: ärikaid on masendavalt palju
Kui kasutatud autot ostes taustakontrolli puudulikult teha, võib lihtsasti juhtuda, et soetate sõiduki hangeldajalt ja maksate talle rasvase hõlptulu.
Kui kasutatud autot ostes taustakontrolli puudulikult teha, võib lihtsasti juhtuda, et soetate sõiduki hangeldajalt ja maksate talle rasvase hõlptulu.
KANDIDEERI | Aasta tehas 2024 konkurss ootab kandidaate
Äripäeva teemaveeb Tööstusuudised.ee hakkab taas otsima tehast, mis liigub aina enam targa tootmise poole ning hoiab fookuses efektiivsust ja tehnoloogilist arengut. Kandidaate saab esitada kuni 31. jaanuarini 2024.
Äripäeva teemaveeb Tööstusuudised.ee hakkab taas otsima tehast, mis liigub aina enam targa tootmise poole ning hoiab fookuses efektiivsust ja tehnoloogilist arengut. Kandidaate saab esitada kuni 31. jaanuarini 2024.
Neli parimat praktikat oma ettevõtte kasvatamiseks
Mida õpetatakse ärikoolides – kas strateegiat või selle elluviimist? Peamiselt esimest, eeldades, et kui plaan on olemas, siis selle elluviimine on vaid vormistamise küsimus. Iga juht loomulikult teab, et see on tõest väga kaugel. Minu igapäevatöö organisatsioonides on seotud fookuse seadmise ja selle elluviimisega ning oma kogemusest võin öelda, et raamat
Mida õpetatakse ärikoolides – kas strateegiat või selle elluviimist? Peamiselt esimest, eeldades, et kui plaan on olemas, siis selle elluviimine on vaid vormistamise küsimus. Iga juht loomulikult teab, et see on tõest väga kaugel. Minu igapäevatöö organisatsioonides on seotud fookuse seadmise ja selle elluviimisega ning oma kogemusest võin öelda, et raamat

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.