Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus ja Inglise branding-agentuur Interbrand sõlmivad täna koostöölepingu Eesti märkide ja väärtuste süsteemi ehk Brand Estonia väljatöötamise ja strateegia kujundamise konsulteerimiseks. Nii teatas sihtasutuse PR-juht Aili Ohlau.
Lepingu kohaselt kohustub Interbrand osutama projekti 'Eesti tuntuks' läbiviimiseks selliseid konsultatsiooniteenuseid nagu Eesti identiteedi ja
kommunikatsiooni audit, turu-uuringute väljatöötamine, strateegilinejuhtimine ja analüüs, süvaintervjuude läbiviimine ja tulemuste analüüs,Eesti riigi märkide ja väärtuste süsteemi defineerimine, brandi koosseisu,kasutusstrateegia ja identiteedi kontseptsiooni ning alternatiivvariantideväljatöötamine ning brandi arhitektuuri ja partneritega koostööstrateegiaväljaarendamine.
Interbrandiga koostöö esimese etapi tähtaeg on seatud Eurovisiooni ajagraafiku järgi, et 15. detsembril anda üle võimalikult täielik ülevaade turu-uuringute tulemustest lauluvõistluse avaklippi teostavale meeskonnale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Interbrandi poolt teostatavate konsultatsioonide maksumus on 3,72 miljonit
krooni. Ülejäänud osa projekti 'Eesti tuntuks' 2001. aasta eelarvest (8,78miljonist kroonist) kasutatakse turu-uuringute teostamiseks Eestis, Soomes,Rootsis, Venemaal, Saksamaal ja Inglismaal, Eesti spetsialistide jahuvigruppidega koostöö finantseerimiseks ning Eesti meeskonna töötasustamiseks.
Eestipoolse loomingulise meeskonna juhiks valis Eesti Reklaamiagentuuride
Liit Divisioni loovjuhi Rain Pikandi, kellega EAS sõlmib lähinädalate jooksul lepingu.