Merike Ojasson • 9. november 2001 kell 14:13

Ettevõtjad Eesti brandi suhtes skeptilised

Tallinna keraamikatehase juhataja Reet Hääl avaldas tänasel EBSis toimunud kaubamärgi juhtimise seminaril imestust, miks on Eesti brandi kohta tehtud prognoosid ainult 2005. aastani.

'Pikemas perspektiivis peaks vaatama, milline on Eesti viie, viieteistkümne, miks mitte viiekümne aasta pärast,' ütles Hääl.

PricewaterhouseCoopers juhataja Urmas Kaarep leidis, et Eesti brandi väljatöötamisega peaks tegelema riik ja kui ideed tunduvad ka ettevõtjatele kasulikud, ei jää ka nemad projektist kõrvale.

Positiivse küljena Eesti riigi brandiloomise juures tõi Kaarep välja selle, et tõenäoliselt tooks see ärimaailma rohkem otseinvesteeringuid ning paremini oleks kuulda ka meie poliitiline sõnum ehk soov astuda Euroopa Liitu ja NATOsse.

Hetkel kuum