• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,37%6 608,37
  • DOW 300,06%45 860,83
  • Nasdaq 0,74%22 304,56
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,37%6 608,37
  • DOW 300,06%45 860,83
  • Nasdaq 0,74%22 304,56
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • 21.11.01, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wally Olins: Eesti vajab keskset ideed

Eesti vajab mainekujunduses esimeses etapi keskset ideed, ütles maine-ekspert Wally Olins täna mainekonverentsil.
Idee peab olema originaalne ja realistlik.
Tema sõnul tuleb küsida, kellele peab mainekampaania olema suunatud. Samuti tuleb küsida, kuidas hakata inimesi mõjutama. Olinsi sõnul on mainekujundus väga pikaajaline protsess, mille käigus tuleb mõõta tulemusi.
Olinsi sõnul võiks lõpuks jõuda tulemusi, kus kogu riiki teatakse brandi järgi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Olinsi sõnul võib tulemusi märgata 5 aasta pärat. Siin on tema sõnul ohud, sest poliitikud ei püsi sageli nii kaua võimul.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele