Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäeva eesmärk on võrrelda firmade äriedu
Kindlasti on EBSi Juhtimiskoolituse Keskuse turundusjuhi Marko Ruudu näidatud Financial Times?i metoodika üks paljudest võimalustest, mille järgi koolitusfirmasid järjestada.
Ruudu poolt kirjeldatud keeruline ja põhjalik metoodika annab hinnangu koolitusfirmade programmide- ja teeninduse tasemele. Äripäeva edetabelite eesmärk on võrrelda firmade majanduslikku edukust. Selles sisaldub kaudselt ka pakutava koolituse tase, kuna ebapädevat koolitust andev firma kaotab kliendid ega saa pikalt püsida majanduslikult edukaimate ettevõtete seas. Selleks kasutatava metoodika tugevaks küljeks on arusaadavus ja subjektiivse hinnangu puudumine, kuna arvestatakse ettevõtete auditeeritud bilansist võetud majandusnäitajaid. Oluline on ka edetabelite metoodika järjepidevus. Juba 1993. aastast on Äripäev edukaimaid ettevõtteid järjestanud sarnase metoodika alusel. Taoline järjepidevus annab hea võimaluse võrrelda firmade tulemusi erinevatel aastatel.