• OMX Baltic0,78%307,41
  • OMX Riga−0,15%874,22
  • OMX Tallinn0,54%1 918,68
  • OMX Vilnius1%1 192,78
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,41%8 768,01
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,9
  • OMX Baltic0,78%307,41
  • OMX Riga−0,15%874,22
  • OMX Tallinn0,54%1 918,68
  • OMX Vilnius1%1 192,78
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,41%8 768,01
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,9
  • 07.01.02, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Möödunud aasta suurim tõusja oli Chrysler

Möödunud aasta sõiduautode müügiedetabeli suurim tõusja oli Chrysler, mille müük kasvas mullu 2000. aastaga võrreldes 526,6 protsenti. Kokku müüdi Eestis möödunud aastal Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetel 188 uut Chrysleri sõiduautot, aasta varasema 30 uue sõiduautoga võrreldes.
Müügikasvu poolest edestas Chrysler teiseks jäänud Peugeot?d ja BMW-d.
Kõige populaarsemaks Chrysleri mudeliks Eestis oli aastal 2000 uus Chrysler Sebring, mida müüdi 77 sõidukit. Järgnes (samuti möödunud aastal uuena turule tulnud) mahtuniversaal Voyager (55 autot) ning Chrysleri traditsiooniline lipulaev 300M (36 uut autot).
Tubli tõusu tegi möödunud aastal ka Jeep. Võrreldes ülemöödunud aasta 23 uue autoga müüdi möödunud aastal kokku 43 uut Jeep kaubamärki kandvat maasturit, mis annab kasvuprotsendiks 86,9.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.02.25, 16:42
Itaalia juured, mis on edukalt sillutanud tee Baltikumini ehk Pro Kapitali 30 aastat kasvu ja kvaliteeti
Pro Kapital Grupp AS asutati 1994. aastal Itaalia ettevõtja Ernesto Preatoni visionaarsel eestvedamisel, nähes võimalusi okupatsioonijärgsel, ent siiski tärkaval Baltikumi turul. Märgates nii Balti riikide kui ka Skandinaavia ja Mandri-Euroopa kultuurilisi ja majanduslikke sarnasusi, kasutas Preatoni ära esmaklassiliste maatükkide soodsat kättesaadavust strateegiat, mis seisnes suure arendusportfelli omandamisel ning pani ühtlasi vundamendi tänasesse ulatuvale eduloole.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele