• OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,09%893,82
  • OMX Tallinn0,29%2 074,74
  • OMX Vilnius0,27%1 205,71
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,28%8 798,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,09%893,82
  • OMX Tallinn0,29%2 074,74
  • OMX Vilnius0,27%1 205,71
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,28%8 798,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • 22.01.02, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi portaalide müügikäive kasvas aastaga enam kui kahekordseks

Baltimaade suurima internetiportaalide operaatori Delfi müügikäive 2001 aastal oli 13,8 miljonit krooni, kasvades aastaga 120%. Delfi käive Eesti turul oli 7,9 miljonit krooni, mis on 55% rohkem, kui aasta varem, teatas ettevõte.
Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul suutis Delfi 2001 aastal täita
põhilised ärilised eesmärgid ja stabiilse kulubaasi pealt kahekordistadatulusid. Äriliste eesmärkide täitmise oluliseks eelduseks oli aga Delfiportaalide lugejaskonna märkimisväärne kasv. Aastaga suurenes 6 portaalikasutajaskond ligi kahekordseks, ulatudes aasta lõpuks 700 000 kasutajani,kellest üle 40% on Eestis. Numbritest olulisemaks võib Jehe sõnul pidadaseda, et aastaga kinnistus Delfi portaalide liidripositsioon Baltimaades niikasutajaskonna kui reklaamiraha turul ning samuti Delfi kui meediakanaliroll. Delfi on TV3 ja BNSi kõrval täna ainus kolme Balti riiki kattevmeediaorganisatsioon ning seetõttu on ettevõtte sees domineerivaksarvestusprotsess ning võrdlused Baltikumi tasandil.
2001 aastal oli Jehe sõnul selgelt näha, et Läti ja Leedu internetiturud

Artikkel jätkub pärast reklaami

arenevad kiiremini, kui Eesti. Täna on veel olukord, kus Eesti on niikasutajate arvult, kui reklaamirahalt liider, andes ligi 40% kasutajatest ja50% Delfi käibest, kuid eelaolev aasta ilmselt muudab neid vahekordioluliselt.Kui Eestis on internetireklaamiturg stabiliseerumas, siis Lätis ja Leedusjätkub kiire kasv. Ärilise poole pealt ootame kiiret tulude kasvumobiilsetelt teenustelt ning seda kõikides Balti riikides.
Oluliselt kasvas aastaga ka Delfi sisuline maht. Eestis on eraldi
alamkeskondadena populaarsust kogunud vene keelne rus.delfi.ee, samutiNaisteleht, Noortekas, Kuhu minna! ja Autoleht. Lisaks uudistele jakommentaaridele täienes Delfi paarikümne erineva teenuse võrra.
Delfi opereerib 6 portaali Baltimaades. EMORi poolt läbiviidava Gallup
e-Rating uuringuandmete kohaselt on Delfi Eestis koige tuntuminternetikeskkond, mille kaubamärgi tuntuseks mõõdeti 90% koigistinternetikasutajatest. Sama uuringu kohaselt kasutas käesoleva aastakolmandas kvartalis Eestis Delfit 291 000 inimest vanuses 15-74 aastat.Delfi kuulub MicroLinki gruppi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele