Roosta Puhkeküla müügijuht Kairi Aamer soovitas Äripäeva seminaril keskenduda kliendile.
'Fookuses on klient, ära loo pakette vaid paku individusaalset lahendust, tee nn one to one marketingi,' sõnas Aamer.
Kasvava turismiettevõtte edu tagab mitmekülgsus ja pidev arendustegevus koostöös klientidega. Arendada ja turustada tuleb seda, mille eest klient on nõus maksma, sõnas Aamer. 'Klient maksab ja loob toote ning ettevõtja viib selle ellu.'
Aamer soovitas kasvavale turismiettevõttele kiiret tegutsemist. 'Näiteks tuleb olla kiire vastama, sest sellest võib saada sinu eelis,' tõi Aamer näite. 'Hoia tähelepanu detailidel ja tehnikal ning paku kliendile väike ekstra - see jääb meelde ja tagab edu,' soovitas Aamer.
Turismis on tähtis teenindus, mistõttu on meeskond on väga olulin. Tööle tuleb võtta sobiliku suhtumisega inimesed ja treenida nende oskuseid. Vastutus tuleb jagada selgelt, oluline on vastatikune abistamine ja toetamine meeskonna sees ning informatsioon peab liikuma. Et olla edukas, tuleb olla 100% ettevalmistatud, kõiki kliente tuleb kohelda ühtlaselt.
Hooaegsuse probleemi lahendab Roosta Puhkeküla selliselt, et suvel on üle 2 korra rohkem inimesi tööl kui talvel. Roosta edu on taganud ka uue - Vene turu leidmine, roosta teeb koostööd Peterburi saatkonnaga. Nii on nt järgmiseks aastavahetuse peoks enim reserveeringuid teinud venelased. Venelased on oluline grupp ka suvel, uuringute kohaselt tulevad nad Roostasse nautima loodust, sest siin on puhas, tullakse puhkama ja lõõgastuma.
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.