• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2250,29%37 612,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2250,29%37 612,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • 14.03.02, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siutsuvad tibud hoiatavad ebakvaliteetse kauba eest

Tarbijakaitseameti reklaamikampaania 'Oska osta' kandvaks ideeks on külmkapis siutsuvad tibud.
Reklaamiagentuuri Vincent projektijuht Rainer Melts ütles, et kuna lihavõttepühad on varsti tulemas ja inimestel meeleolu kevadine, otsustati idee kandjaks valida tibud. Kas teleklipis näidatavate siutsuvate tibude näol külmikus on tegu realiseerimisaja ületanud munade või rikkis külmkapiga, jääb seejuures vaataja otsustada.
Meltsa sõnul rõhutab kampaania tasakaalu tarbija õiguste ja kohustuste vahel. 'Inimesel on õigus nõuda kasutusjuhendit, aga ka kohustus see tähelepanelikult läbi lugeda,' lausus ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele