• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 26.03.02, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oscarite tseremoonial oli reklaami hind ligi 45 mln krooni minut

Sel aastal müüs telekanal ABC Oscarite üleandmise tseremoonia teleülekande reklaamiaega hinnaga umbes 1,2 mln dollarit 30 sekundilise klipi eest, kirjutab Vedomosti.
Nielsen Media Research andmetel ostis Pepsi 210 sekundit reklaamiaega, reklaami mahu poolest järgnesid American Express ja General Motors.
Kokku müüdi reklaamiaega umbes 60 mln dollari eest, tseremoonia organiseerimine maksis umbes 10 mln dollarit.
Oscarite galaõhtu on USA vaadatavuselt teine telesaade ameerika jalgpalli Superbowli järel. Seda vaatavad 45 mln inimest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/03/26-55-03.html>

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele