Esimesel tegutsemiskuul külastasid Eurovisioni lauluvõistluse ametlikku infoväravat www.eurovision.tv 150 riigi arvutikasutajad, teatas ETV.
Umbes kolmandik Eurovisioni infovärava külastajatest olid eestlased. Neile järgnesid arvutikasutajad Hispaaniast ja Suurbritanniast. Külastuste poolest eksootilisemad riigid on Kõrgõzstan, Kuuba, Iraan ja Ecuador.
'Märkimisväärne on see, et pidevalt on vähenenud Eesti külastuste osakaal,' ütles Eurovisioni veebiprojekti koordinaator Riina Einberg. 'Viimastel päevadel on külastuste arv Hispaaniast olnud juba Eestist suurem.'
Einbergi sõnul on Eurovisioni ametliku kodulehe näol tegemist pidevalt areneva keskkonnaga. Koduleht toob iga päev ära 3-6 värsket uudist Eurovisioni ettevalmistustest, huvilistel on võimalik tellida uudiseid oma välkpostkasti.
'Suure populaarsuse on võitnud Eurovisioni-teemaline viktoriin, kus loosime igal nädalal välja pääsme Eurovisioni finaalkontserdile,' ütles Einberg. 'Lähiajal tahame huvilistele teha kättesaadavaks lauluvõistlusel osalevate riikide videod ja mais käivitada jututoad, kus saab vestelda Eurovisioni esinejatega.'
Eurovisioni lauluvõistluse ametliku infovärava www.eurovision.tv valmistas AS MicroLink Süsteemid koostöös oma partneri Mindworks Industries OÜ-ga. Infovärava avas Eesti Televisioon 1. märtsil ja selle puhul on tegemist võimsaima Eestis valmistatud videostriimingu veebilahendusega, mis võimaldab vaadata interneti vahendusel 25. mail toimuvat Eurovisioni finaali otseülekandes üle maailma.