Müügiesindajate valikul pole kandidaatide eelistamise kriteerium mitte kogemus vaid hoiakud, ütles Radionlinja Eesti tootejuht Anu-Mall Naarits.
Kuna edukas müük toimub müüja initsatiivil ja on pikaajaline protsess, siis on võtmeküsimus on õigete müügiesindajate värbamine, kellel on positiivne hoiak - soov aidata klienti, ütles Naarits. Tema sõnul on parim vahend õige hoiakuga inimese leidmine ettevõttesisene edutamine, aga ka teiste firmade töötajatest võimalike kandidaatide nimekirja koostamine, kelle puhul on märgatud õiget hoiakut.
Kuna müügimeeskonnas on väga suur voolavus, tuleb tegeleda pidevalt müügiesindajate otsimisega, tõdes Naarits ning soovitas tööandjal koostada hot list potentsiaalsetest müügiesindajatest, kellel kogu aeg silma peal hoida, et neile sobival hetkel tööpakkumine teha.