• OMX Baltic1,09%306,5
  • OMX Riga0,36%871,33
  • OMX Tallinn1,16%2 031,44
  • OMX Vilnius0,61%1 212,88
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,4%8 668,61
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,47
  • OMX Baltic1,09%306,5
  • OMX Riga0,36%871,33
  • OMX Tallinn1,16%2 031,44
  • OMX Vilnius0,61%1 212,88
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,4%8 668,61
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,47
  • 22.04.02, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Falck Eesti kommentaar Äripäeva artiklile

Falck Eesti ametlik kommentaar täna Äripäevas ilmunud artiklile 'ESSi kallis piletikaitse'.
Tänases Äripäevas väidab ajakirjanik Virkko Lepassalu, et Tallinna linn on saanud suurt kahju lepingult, mille ta on sõlminud ASiga Falck Eesti.
Kirjutis sisaldab põhjendamatuid ja eksitavaid väiteid.
1. Lepassalu kirjutab, et aastal 2000 maksis linn ühistranspordi piletite edasimüüjatele vahendustasu keskmiselt 500 000-600 000 krooni kuus. Järgmises lõigus on kirjas, et Falcki käive praegu on keskmiselt 800 000 krooni kuus. Seega võrdleb ajakirjanik võrreldamatuid numbreid - ühe aasta ühte kuluartiklit praeguse kogukäibega, mis sisaldab lisaks vahendustasudele ka kõiki muid kulusid, s.h piletikontrolöride otsest turvamist Falcki töötajate poolt.
2. Piletimüügi 'turvamine' ei seisne sugugi selles, et 'aeg-ajalt kontrollib ESSi turvamees, ega kioskites võltspileteid müügil pole'. Piletimüügikohtade kontroll on pidev ja sellega tegeleb Falck Eesti sisekontrolli osakond. Paar korda aastas toimuvad suuremad reidid, mis haaravad praktiliselt kogu linna.
3. Nagu ka kirjutise juures olevast tabelist ilmneb, ei ole lepingu sisuks pelk piletite laialivedu, vaid ka piletite hoiustamine, kõigi järelmüügilepingute haldamine ja täitmine, arvestuse pidamine jne. Seega on absurdne väita, nagu oleks tegelik kulu 10 000 krooni kuus.
4. Linna ja Falck Eesti vahelise lepingu eesmärk oli võitlus võltsitud piletitega. Säästva Arengu ja Planeerimise Ameti hinnangul põhjustasid võltsitud piletid enne lepingu sõlmimist linnale kahju 3 miljonit krooni kuus. Tänaseks on võltsingutele sisuliselt lõpp tehtud.
Peame äärmiselt kahetsusväärseks ja ebaprofessionaalseks, et ajakirjanik ei andnud meile võimalust ülaltoodud kommentaariks artikli ettevalmistamise käigus.
Rohkem loe <#siit=http://www.aripaev.ee/2144/uud_uudidx_214402.html>.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele