Baltimaade suurim jäätisekontsern, kuhu kuulub ka Tallinna Külmhoone, toob lähiajal turule ühtse kaubamärgi Premia.
Kaubamärgi väljatöötamine läks maksma 4 mln krooni, sellele lisanduvad marketingikulud.
'Premia kaubamärgi turuletoomisega tahame oma turuosa veelgi suurendada ja peamine väljakutse on tegevuse arendamine Lätis,' ütles Tallinna Külmhoone nõukogu liige Margus Puust.
Praegu kuulub kontsernile Eestis 55%, Lätis 10% ja Leedus 30% turust.
Puust märkis, et Eestis on turuosa raske kasvatada, kuna see on juba piisavalt suur. Läti turuosa on aga väike seetõttu, et seal on turul suured traditsioonidega kohalikud tootjad. 'Lätis on kavas turuosa selle aasta lõpuks kasvatada 15-18%ni,' ütles Puust.
Uudise vahendas Kristina Traks