• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 29.04.02, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti soovib parandada võimalikult palju teid

Eesti on läinud seda teed, et parandada võimalikult palju teid opitmaalse raha eest, ütles maanteeameti peadirektor Riho Sõrmus.
'Tõstes ühe teelõigu remondi kapitaalsuse astet, saame vähem teid parandada,' ütles Sõrmus.
Kui Eesti paneks kvantiteedi asemel rõhu kvaliteedile oleks Eesti tema hinnangul varsti sarnases seisus Lätiga, kus läinud aastal muudeti asfalteeritud teid kruusateedeks 60 kilomeetrit või Soomega, kus tekkis juurde kruusateid 300 kilomeetrit asfaltteede arvel.
Sõrmus rõhutas, et oluline on parandada igal aastal võimalikult palju maanteid, sest naelkummid ja kasvav liiklus lõhuvad teid. 'Sõites 100 kilomeetrit naelkummidega, veab auto tee küljest lahti kolm kuni viis kilogrammi materjali,' ütles Sõrmus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele