Eesti on läinud seda teed, et parandada võimalikult palju teid opitmaalse raha eest, ütles maanteeameti peadirektor Riho Sõrmus.
'Tõstes ühe teelõigu remondi kapitaalsuse astet, saame vähem teid parandada,' ütles Sõrmus.
Kui Eesti paneks kvantiteedi asemel rõhu kvaliteedile oleks Eesti tema hinnangul varsti sarnases seisus Lätiga, kus läinud aastal muudeti asfalteeritud teid kruusateedeks 60 kilomeetrit või Soomega, kus tekkis juurde kruusateid 300 kilomeetrit asfaltteede arvel.
Sõrmus rõhutas, et oluline on parandada igal aastal võimalikult palju maanteid, sest naelkummid ja kasvav liiklus lõhuvad teid. 'Sõites 100 kilomeetrit naelkummidega, veab auto tee küljest lahti kolm kuni viis kilogrammi materjali,' ütles Sõrmus.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini