• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,14%5 837,67
  • DOW 302,75%42 382,33
  • Nasdaq 4,23%18 687,02
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,09
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,14%5 837,67
  • DOW 302,75%42 382,33
  • Nasdaq 4,23%18 687,02
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,09
  • 08.05.02, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Reklaami üritust ainult sihtrühmale

Ürituste reklaamimisel on oluline mitte ülekulutamine, vaid sihtrühma tabamine.
'Ära püüa näidata reklaami kõigile, vaid eelkõige sihtrühmale,' sõnas Mediapool tegevdirektor Raigo Piibar.
Meediakampaaniat alusta suurima levikuga meediakanali või saatega, näiteks AK, soovitas Piibar. Jätka seejärel reklaamiga toetavates kanalites ning arvesta meediakanali tarbimist. 'Televisioonis on hommikuti, päevasel ajal ning õhtuti erinev vaatajaskond,' tõi Piibar näite.
Samuti tuleb valida reklaami esitamiseks sobiv aeg. Reeglina on mõistlik kampaania korraldada lühidalt ja intensiivselt ning piisav hulk reklaame on soovitav jätta kampaania lõppu. Piibar soovitas kasutada üritusega seonduvat ka meedia planeerimisel. 'Vali sobiv kontekst meedias, mitte ära lähtu kanali kontaktide arvust,' sõnas Piibar. 'Samuti informeeri ajakirjanikke ning kaasa ka ajakirjanikud üritusele.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele