Ürituste reklaamimisel on oluline mitte ülekulutamine, vaid sihtrühma tabamine.
'Ära püüa näidata reklaami kõigile, vaid eelkõige sihtrühmale,' sõnas Mediapool tegevdirektor Raigo Piibar.
Meediakampaaniat alusta suurima levikuga meediakanali või saatega, näiteks AK, soovitas Piibar. Jätka seejärel reklaamiga toetavates kanalites ning arvesta meediakanali tarbimist. 'Televisioonis on hommikuti, päevasel ajal ning õhtuti erinev vaatajaskond,' tõi Piibar näite.
Samuti tuleb valida reklaami esitamiseks sobiv aeg. Reeglina on mõistlik kampaania korraldada lühidalt ja intensiivselt ning piisav hulk reklaame on soovitav jätta kampaania lõppu. Piibar soovitas kasutada üritusega seonduvat ka meedia planeerimisel. 'Vali sobiv kontekst meedias, mitte ära lähtu kanali kontaktide arvust,' sõnas Piibar. 'Samuti informeeri ajakirjanikke ning kaasa ka ajakirjanikud üritusele.'