• OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 10.05.02, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tarbijate nurin suurenes aastaga

Konjunktuuriinstituudi ja tarbijakaitseameti koostöös valminud uuringust selgub, et viimase aasta jooksul on tarbijate rahulolematus kasvanud.
?Kõige rohkem eiratakse tarbija õigusi turul ning sellega oli kokku puutunud 62 protsenti küsitletuist,? kirjeldab 792 küsitletut hõlmanud uuring tarbijakaitse olukorda 2001. aastal. ?Rikkumisi kogenud tarbijate arv on võrreldes eelmise korraga oluliselt kasvanud.?
Toidukaupade ostmisel on rikutud ülevaate kohaselt enam kui viiendiku tarbijate õigusi, kirjutab Eesti Päevaleht. ?Tarbija õiguste rikkumine kaupade ostul on võrreldes eelmise aastaga sagenenud ja seda eriti turgudel ning olukord on kahe-kolme aasta tagusel tasemel.?
Eestis on viimased kolm aastat keskmiselt iga kaheksas tarbija tundnud, et tema õigusi on kaupade ostmisel sageli või väga sageli rikutud. Iga teine küsitletu leiab, et tema tarbijaõigusi on kaupade ostmisel mõnel korral aastas rikutud. Seda on rohkem kui eelmisel aastal.
Viimased kaks aastat on suurenenud inimeste arv, kellele sageli või väga sageli ei pakutud kvaliteetset telefoniteenust.
Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra sõnul on telefonifirma selliste pöördumistega tuttav. ?Oleme teenust kogu aeg parandanud ja näiteks jaamu digitaliseerinud,? ütles Vahtra. ?Ainsana on probleeme tekitanud kuutasud, sest ükski klient ei tahaks ilmselt rohkem raha maksta.?
?Rahulolematuid tarbijaid on läbi aastate küllaltki palju olnud,? kommenteeris tarbijakaitseameti tarbijapoliitika osakonna juhataja kt Hanna Turetski. ?Oleme nõus, et müüjad on tihti ebakompetentsed ja see puudutab ka suuri kaubamajasid.?

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele