Norra meediakontsern Schibsted teatas oma esimese kvartali maksude-eelseks kasumiks 120 miljonit Eesti krooni, mullu oli see neli miljonit.
Analüütikud olid prognoosinud märksa kehvemat tulemust, nende arvates pidi tulema 26 miljoni suurune kahjum, kirjutab Norra Dagens Naeringsliv.
Eestis Postimehe ja Kanal2 omanikuna tuntud kontserni tulud vähenesid kolme kuuga eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2%. Norra suurte lehtede Aftenposten ja Verdens Gang reklaamitulud vähenesid 13 ja 15%, Rootsi lehtede Svenska Dagbladet ja Aftonbladet reklaamimüük oli aga vastavalt 18 ja 7% võrra väiksem kui mullu.
Schibstedi poolt paljudes Euroopa suurlinnades käivitatud tasuta leht 20 Minuter tõi kahjumit 62 miljonit krooni.
Kontsernil õnnestus tulemust parandada eeskätt tänu säästuprogrammile, mille kohaselt kärbiti kulusid 14%.