Tartu õlletehase juhatuse esimees Tarmo Noop ütles, et ta ei usu Carlsbergi õlle müügiedusse Eestis, kuna tarbija eelistab siiski kodumaist õlut.
'Et Saku hakkab Carlsbergi niimoodi müüma, pole üllatav, sest kuulub ju samasse kontserni,' ütles Noop. 'Leedus tehakse samamoodi Carlsbergi õlle müüki ja ka toodetakse seda kohapeal'
Noop ütles, Leedus ei ole Carlsbergi õlu suurt edu saavutanud, vaid müük suurenes ajutiselt. 'Sarnane hetkeemotsiooni efekt võib tekkida ka Eestis, kui Saku ei investeeri kõvasti Carlsbergi turundusse,' rääkis Noop. 'Ma millegipärast ei usu, et Saku soovib oma põhibrändide kõrvale otsest konkurenti.'
Noobi hinnangul võib Carlsbergi õlu hetkeliselt saada õlleturust endale 0,5-1 protsenti. 'Tootmisega on näiteks meie tehases nii, et mingit sorti õlut müüakse vähem kui 100 000 liitrit kuus, kahtleme sügavalt, kas seda tasub toota,' sõnas Noop.