• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 14.06.02, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maaklerfirma Charles Schwab ei suuda analüütikute ootusi täita

Charles Schwab teatas, et II kvartali tulemused jäävad Wall Streeti ootustele alla, sest aktsiatega kauplemise aktiivsus on langenud.
The Wall Street Journal kirjutab ettevõtte finantsjuhi Christopher Dodds?i sõnadele tuginedes, et parimal juhul on ettevõtte teise kvartali kasum aktsia kohta 7?8 USA senti aktsia kohta. Analüütikud olid ettevõttele prognoosinud aktsia kohta 9 sendist kasumit.
Eelmisel aastal samal ajal teenis ettevõte 102 miljonit dollarit (1,7 miljardit krooni) puhaskasumit ehk 7 senti aktsia kohta.
Dodds tõdes, et investorite usaldus on jätkuvalt nõrk, seda põhjustatuna jätkuvatest pingetest maailmas ning murest ettevõtete raamatupidamise pärast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Meelestatus on pessimistlik,' lausus Dodds.
See tähendab aga maaklerfirmade tulude langust. Maikuus langes Schwabi klientide kauplemisaktiivsus mullu sama ajaga võrreldes 25% ja aprilliga võrreldes 6%.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele